Acer TravelMate 4501WLMi DVD write speed
Fra : Preben G. Hansen

Dato : 30-08-04 18:34

Hej

Jeg har kig på en Acer TravelMate 4501WLMi bærpar PC med DVD+/-RW drev.
Imidlertid kan jeg ikke finde data på DVD drev. Er der nogen, der ved hvor
hurtig brænderen er?

Mvh

Preben

Fra : Ove Pedersen

Dato : 31-08-04 18:18

> [...]
drev.
> Imidlertid kan jeg ikke finde data på DVD drev. Er der nogen, der

Ifølge servicemanualen skulle det være et DVD Super Multi Module type
GSA-4080N, vist nok et LG produkt, men det må kunne findes på Google

Ove Pedersen

Fra : Preben G. Hansen

Dato : 31-08-04 20:21

Tak for det. Det ser ud til at være et udmærket drev med 4X write speed på
DVD+/-R og DVD+/-RW. Derudover håndterer det DVD-RAM.

Preben

Fra : Anders Pedersen

Dato : 31-08-04 19:38

"Preben G. Hansen" <prebenghREMOVE_THIS@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Imidlertid kan jeg ikke finde data på DVD drev. Er der nogen, der ved hvor

Bærbare pcer er til gruppen
dk.edb.hardware.baerbar