Kan man købe Dell-skærme i udlandet og få ~
Fra : Bakke

Dato : 29-08-04 11:09

Jeg har i går hos Dell.dk bestilt en 20" TFT 2001FP, pris lige under 8.000
inkl levering.
Men jeg har lige set at den i f. eks. USA er betydeligt billigere.
Men hvis man forsøger at oprette sig som kunde for at købe der kan det ikke
lade sig gøre når man ikke bor i USA.
Nogen som ved om der er en vej uden om ?

Mvh

Bo K

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 29-08-04 13:40

Det kunne måske være at dem her kan:

http://www.americanshopper.dk/

Men det skal siges at jeg ingen erfaring har med dem.

Mvh
Jacob

Fra : Jakob Værge

Dato : 29-08-04 13:54

men husk at du kan være uheldig at der kommer 25% moms på, jeg har været
uheldig med noget fra en amerikansk butik
--
Jakob Værge

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 29-08-04 13:57

"Bakke" skrev:
> Men jeg har lige set at den i f. eks. USA er
> betydeligt billigere.

Prisen snyder.

Hvis du checker betingelserne for shipping/tax, vil du se at der kommer en
del oveni - måske $100 - den listede pris. Dertil 25% moms, når pakken
ankommer til Danmark. Alt i alt en pris meget tæt på det du skal give
herhjemme, og så har du ikke din 2 års reklamationsret, og skal formentlig
ud og købe en ny strømforsyning bagefter for at bruge den på vores 220V.

--
/Lars

Fællesindkøb af Sonys nye harddisk optagere: www.recordere.dk

Fra : Ricko.

Dato : 29-08-04 14:18

"Lars Ladingkaer" <ng.mail2@ladingkaer.comX> skrev i en meddelelse

> [...]
> ud og købe en ny strømforsyning bagefter for at bruge den på vores 220V.

For slet ikke at tale om pixel fejl . det bliver noget af en opgave at sende
frem og tilbage , og skide dyrt , og en masse papir arb.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-08-04 14:24

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> crashed Echelon writing

> For slet ikke at tale om pixel fejl . det bliver noget af en opgave at
> sende frem og tilbage , og skide dyrt , og en masse papir arb.

Dell WorldWide service on-site eller mail-in.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bakke

Dato : 29-08-04 19:09

> [...]
> ud og købe en ny strømforsyning bagefter for at bruge den på vores 220V.

Ja men så _har_ jeg da forsøgt !
Det lykkedes mig nu aldrig af finde linket til en eventuel forsendelse til
DK, men hvis besparelsen næsten ædes op af diverse taxes, gebyrer og
forsendelse er det nok ikke umagen værd.
Men jeg vil ganske sikkert sove bedre i nat når jeg nu har forespurgt om der
eventuelt skulle være en meget bedre vej end den, jeg selv har valgt -
og ikke fået et rent "ja"-svar !
Jeg vil så i stedet glæde mig til at modtage monitoren fra Dell.dk. Og så
ikke længere tænke over det.
MVH

Bo K

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-08-04 19:15

"Bakke" <No@spam.dk> crashed Echelon writing

> Ja men så _har_ jeg da forsøgt !
> Det lykkedes mig nu aldrig af finde linket til en eventuel forsendelse
> til DK

Det er fordi at Dell USA så blot vil henvise til at købet skal foretages
DK.

Har selv haft lign. problem når jeg skulle købe maskiner hjem til et
nordisk firma, hvor man endte med 3 kontaktpersoner fremfor én.

--
Bjarke Andersen