TV-out bærbar
Fra : Terry Andersen

Dato : 28-08-04 17:17

Jeg har en bærbar IBM som jeg købte i starten af året. Desværre er der ikke
TV-Out i dyret, men ser ud til at der er et indstiksindgang til
udvidelsesmuligheder, ligner noget til isættelse af ekstra harddisk. Uden at
vide for meget om det kunne jeg tænke mig at det var en tilkobling til PCI
bus, eller???
Mit spørgsmål lyder nu kan man købe et udvidelseskort eller på anden måde
erhverve TV-out til min bærbare computer?

Fra : Dennis Lange

Dato : 28-08-04 17:11

Terry Andersen wrote:
> [...]
> Mit spørgsmål lyder nu kan man købe et udvidelseskort eller på anden
> måde erhverve TV-out til min bærbare computer?

Mon ikke det du ser er PCMCIA-portene - vist nok nu til dags benævnt
PC-Card.

Tjek evt. www.edbpriser.dk om der fås et tv-out-PC-Card.

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Anders Pedersen

Dato : 28-08-04 19:21

On Sat, 28 Aug 2004 18:16:31 +0200, Terry Andersen wrote:

> [...]
> Mit spørgsmål lyder nu kan man købe et udvidelseskort eller på anden måde
> erhverve TV-out til min bærbare computer?

Forkert gruppe
bærbare pcer er til gruppen
dk.edb.hardware.baerbar
--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Terry Andersen

Dato : 29-08-04 03:35

Ok, mange tak. Spørgsmålet er hermed guidet videre