Driver til multimediekort MPU-401
Fra : Sanne Damkjær

Dato : 28-08-04 21:35

Hej!

Jeg har fået fat i en ca. 2 år gammel PC, oprindeligt købt hos TDC, som jeg
har fået til at køre 100%.

Eneste problem er lyden: Der sidder åbenbart et multimediekort ved navn
MPU-401 i den. XP vil ikke installere driveren automatisk, og jeg har
forgæves søgt efter en på nettet og på installations-CDerne. Men når man
ikke kender fabrikantnavnet, er det håbløst.

Er der andre, der kender til dette, som evt. kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Sanne Damkjær

P.S. Håber jeg har postet i den rigtige gruppe!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-08-04 14:30

"Sanne Damkjær" <frksanne@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ikke kender fabrikantnavnet, er det håbløst.
>
> Er der andre, der kender til dette, som evt. kan hjælpe?

Prøv
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=MPU+401+driver

Evt. http://list.driverguide.com/list/company765/

Det første link koster det 20$m har nu aldrig hørt om en driver der koster
penge.

Fra : Gevaldi

Dato : 28-08-04 14:34

Sanne Damkjær skriblede:
> [...]
> man ikke kender fabrikantnavnet, er det håbløst.
>
> Er der andre, der kender til dette, som evt. kan hjælpe?

MPU-401 er ikke navnet på lydkortet, det er
en standart for Midi port og game port.

Kan du ikke finde nogle flere oplysninger via
Enhedsorientering.

> P.S. Håber jeg har postet i den rigtige gruppe!

Jamen det er det har du da.

--
/Gevaldi

Fra : Kent Hansen

Dato : 28-08-04 16:34

Måske et åndssvagt spørgsmål, men kan det tænkes, at der slet ikke er et
lydkort installeret, hvis der står MPU-401, når man går ind under Lyde Og
Lydenheder i Kontrolpanelet?

Mvh.

Kent Hansen

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-08-04 19:36

Kent Hansen wrote:
> Måske et åndssvagt spørgsmål, men kan det tænkes, at der slet ikke er
> et lydkort installeret, hvis der står MPU-401, når man går ind under
> [...]

Måske, hvis lydkort og MIDI/gameport er adskilt?

Bare et gæt. Men det er ikke noget jeg har set nogensinde.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Gevaldi

Dato : 28-08-04 14:42

Sanne Damkjær skriblede:
> Hej!
>
> Jeg har fået fat i en ca. 2 år gammel PC, oprindeligt
> købt hos TDC, som jeg har fået til at køre 100%.

Du skal for øvrigt lige have stillet dit
ur/tidszone.

--
/Gevaldi