resette switch
Fra : Coach [4130]

Dato : 26-08-04 16:16

Hvordan resetter jeg min switchhub?

Problemet er, at efter den har været taget fra konstant strøm i 14 dage,
virker den ikke efter hensigten længere.

Jeg er koblet op på adsl via switchhub ud til 2 stationære computere med
hver deres faste IP.

Efter ca. 15 min. er der ikke længere nogen forbindelse til de 2 computere.

Hver port, hvor der er tilkoblet en enhed, står nu og blinker i alle lamper.
Forbindelsen til switchen fra adsl er stadig intakt.
Men forbindelsen er ikke eksisterende ud til de 2 computere.

Kan den resettes?

mvh
Bri@n

Fra : Anders Pedersen

Dato : 26-08-04 18:09

On Thu, 26 Aug 2004 17:15:33 +0200, Coach [4130] wrote:

> [...]
> Forbindelsen til switchen fra adsl er stadig intakt.
> Men forbindelsen er ikke eksisterende ud til de 2 computere.

Forkert gruppe
dk.edb.netvaerk
er den rigtige

--