Nye priser!
Fra : ~Antidoc~

Dato : 10-05-01 13:11

Nye priser hos Cybercity....

http://www.cybercity.dk/pressemeddelelse/

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 10-05-01 13:12

Den Thu, 10 May 2001 12:10:51 GMT skrev "~Antidoc~"
<tooldays@'Spam´n´Eggs'hotmail.com> :

>Nye priser hos Cybercity....

Hold venligst opslag i opslagsgrupperne.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Henning

Dato : 10-05-01 13:39

On Thu, 10 May 2001 14:12:27 +0200, Morten Kjaer Nielsen
<mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk> wrote:

>Den Thu, 10 May 2001 12:10:51 GMT skrev "~Antidoc~"
><tooldays@'Spam´n´Eggs'hotmail.com> :

>Hold venligst opslag i opslagsgrupperne.

Jeg tror ikke det var ment som opslag, men blot inf

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 10-05-01 13:51

Den Thu, 10 May 2001 14:38:32 +0200 skrev Henning
<ingen@email.tx> :

>Jeg tror ikke det var ment som opslag, men blot inf

Altså et opslag.

Noget andet ved hvis det var et debat oplæg så havde det hørt til
i denne gruppe.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Henning

Dato : 10-05-01 14:46

>Altså et opslag.
>
>Noget andet ved hvis det var et debat oplæg så havde det hørt til
>i denne gruppe.

Dvs. havde han skrevet ; "Nye priser fra CC - mon de andre også dumper
deres priser" havde det været OK?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 10-05-01 15:45

Den Thu, 10 May 2001 15:46:24 +0200 skrev Henning
<ingen@email.tx> :

>Dvs. havde han skrevet ; "Nye priser fra CC - mon de andre også dumper
>deres priser" havde det været OK?

Nej.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.udbydere.xdsl
".Fundats:
Formålet med gruppen er at stille et forum til rådighed,
hvor man kan diskutere positive og negative erfaringer med
udbydere af internetadgang via xDSL, deres stabilitet,
ydelser, support og hastighed."

Pris snak er altså faktisk helt OT i gruppen.

Er det med vilje du vælger at overrule min FUT som igen er sat
til dk.admin.netikette

Fra : MiN

Dato : 10-05-01 19:08

> [...]
> udbydere af internetadgang via xDSL, deres stabilitet,
> ydelser, support og hastighed."
>

> Pris snak er altså faktisk helt OT i gruppen.

Prøv at læse videre på den hp, du selv har linket til, pris snak er også
relevant her i gruppen!

> Er det med vilje du vælger at overrule min FUT som igen er sat
> til dk.admin.netikette
Det er med vilje jeg gør det
// MiN

Fra : Bjarne

Dato : 10-05-01 20:54

In article <RNAK6.155$qY.8984@news.get2net.dk>, "MiN" <marc@nyholm.as>
wrote:

> Prøv at læse videre på den hp, du selv har linket til, pris snak er også
> relevant her i gruppen!

Shh shh... nu må du ikke gøre Morten ked af det. Nu var han lige blevet
så glad for sin rolle som Selvudnævnt Usenet Moderator af 1. Grad. ;)

Yikes... OT-indlæg er sgu ikke længere noget problem... de drukner totalt
i moderationer!

FUT: /dev/null

.... hmm... hvor var nu det killfilter? Tid til at smide nogen moderatorer
i det....

Bjarne

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 10-05-01 21:43

"Bjarne" <mekanix@nospam.dk> wrote Thu, 10 May 2001 21:54:11 +0200 :

>Shh shh... nu må du ikke gøre Morten ked af det.

Man skal nok have lidt mere kraft for at være istand til at påvirke
mit humør.

Det er aldrig lykkes dig at påvirke det, måske har du enkelte gange
opnået at jeg har grinet lidt, fordi du til stadighed er komplet
latterlig at hører på.

>Nu var han lige blevet
>så glad for sin rolle som Selvudnævnt Usenet Moderator af 1. Grad. ;)

Jeg kan godt se at du mener noget nedladent i den sætning, jeg tror
dog ikke du egentlig selv er istand til at opfatte hvordan den
sætning bekræfter mig i at det er korrekt at rydde lidt op i ny og
næ.

At denne gruppe så trænger til en voldsom oprydning er faktisk meget
trist.

>Yikes... OT-indlæg er sgu ikke længere noget problem... de drukner totalt
>i moderationer!

Såfremt OT indlæg forsvinder, vil indlæg der omhandler at man bør
opfører sig ordentlig og i henhold til fundatsen også forsvinder.
Her bør du være istand til at se sammenhængen, men jeg tvivler
egentlig, idet du gentagende gange har bevist at du ikke er
tænkende.

>FUT: /dev/null

Nu overgik det dine evner at sætte en FUT på din Amgia-Skod-Dåse, så
jeg har sat den her.

>... hmm... hvor var nu det killfilter?

Har din klient virkelig killfiltere muligheder, har den overhovedet
muligheder, og hvis den har er du så istand til at sætte dig ind i
hvordan de virker, jeg tror det næppe.

--
- Ny på usenet ? start eventuelt på http://www.usenet.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Fra : Morten B

Dato : 11-05-01 15:11

"Bjarne" <mekanix@nospam.dk> wrote in message
> Shh shh... nu må du ikke gøre Morten ked af det. Nu var han lige blevet
> så glad for sin rolle som Selvudnævnt Usenet Moderator af 1. Grad. ;)

Det dejlige ved usenet er at det er brugerne selv der udformer reglerne og
sørger for at disse bliver overholdt ved at hjælpe og irettesætte hinanden.
Desværre er der altid nogel idioter som ser sig hævet over reglerne og
samtidig ikke accepterer at folk beder dem rette sig til reglerne.
Uden disse ville usenet være et sted tæt på himlen.

Hvis du er utilfreds med noget i den fundats der er for gruppen (og som jeg
i øvrigt har lavet og selv finder passende) kan du jo fremsætte en
ændringsforslag i news:dk.admin

/Morten

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 10-05-01 21:33

"MiN" <marc@nyholm.as> wrote Thu, 10 May 2001 20:07:31 +0200 :

>Prøv at læse videre på den hp, du selv har linket til, pris snak er også
>relevant her i gruppen!

Det har du da helt ret i.

>Det er med vilje jeg gør det

Jeg finder det trist at folk ikke er istand til at føre en debat
hvor den rettelig hører til, men med vilje skaber støj i andre
grupper. Denne gruppe er forøvrigt plaget stærkt at støj.

Jeg sætter endnu engang fut til dk.admin.netikette og forventer at
debatten flyttes derover medmindre den bliver OT i denne gruppe.

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 10-05-01 21:53

Morten Kjaer Nielsen <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg sætter endnu engang fut til dk.admin.netikette og forventer at
>debatten flyttes derover medmindre den bliver OT i denne gruppe.

Jeg er ganske enig i princippet, men det er altså ikke så nemt i
praksis.

Fx synes du sjovt nok tydeligvis ikke at dit eget indlæg skal
være det første i tråden der er flyttet til dk.admin.netikette -
hvorfor i alverden står ovenstående i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl og ikke i dk.admin.netikette?

Og svaret er jo klart: når man svarer på noget, så ønsker man jo
at svaret bliver læst af de samme mennesker som læste det man
svarede på. Det er utvivlsomt grunden til at hverken "MiN" eller
du selv eller jeg respekterede din FUT, og det er et
grundlæggende problem med FUT.

Og undskyld at dette var endnu et OT-indlæg, men jeg synes ikke
det er uvæsentligt at gøre opmærksom på at FUT altså kun har
begrænset mening. Jeg kan godt forstå at du fortsætter denne
OT-tråd i dk.edb.internet.udbydere.xdsl (det gør jeg jo fx også),
men det virker en antydning hyklerisk at du så brokker dig over
at andre også gør det.

XFUT: dk.admin.netikette (ja, lad os nu se om XFUT virker bedre
end FUT).
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Bear

Dato : 10-05-01 15:02

> Nye priser hos Cybercity....
>
> http://www.cybercity.dk/pressemeddelelse/

Jeps, synd at de ikke blev lavere. Jeg betaler 495,- for en 384/384 hos
Cybercity hvor man ved TeleDK kan få en 1024/256 for 550,-

Skod !!!

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Lars Krag

Dato : 10-05-01 15:18

"Bear" <the-merc@usa.net> skrev i en meddelelse
[SNIP]
> Jeps, synd at de ikke blev lavere. Jeg betaler 495,- for en 384/384 hos
> Cybercity hvor man ved TeleDK kan få en 1024/256 for 550,-
>
> Skod !!!

Helt ærligt, du kan da få samme linje (1024/256) nu hos CC for 595,- hvilket
vel og mærke er uden oprettelsesafgift. Det vil jo sige at prisen hos CC set
over de næste 12 måneder stort set er identisk med TDC´s tilbud. Jeg har
adsl hos WOL og de er tilsyneladende ikke engang interesseret i at tilbyde
en 1024/xxx forbindelse. Så du kan da bare opgradere til 1024/256, det ville
jeg da gøre. Det er der da ikke meget "skod" over i mine øjne, eller hva´?

Lars

Fra : John Joe

Dato : 10-05-01 20:30

"Bear" <the-merc@usa.net> wrote in message news:9de6vd$g3$1@sunsite.dk...

> Jeps, synd at de ikke blev lavere. Jeg betaler 495,- for en 384/384 hos
> Cybercity hvor man ved TeleDK kan få en 1024/256 for 550,-
>
> Skod !!!

Din linje er jo også hurtigere til upload - det er vel derfor du har en
forbindelse med så høj upload hastighed i forhold til dl ikke?