Solid Edge
Fra : pv

Dato : 25-08-04 21:05

Hvor kan man finde et forum med tip og trick, hvor man kan udveksel
erfaringer, eller få hjælp af andre bruger.

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 26-08-04 07:05

"pv" <coolvest@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man finde et forum med tip og trick, hvor man kan udveksel
> erfaringer, eller få hjælp af andre bruger.

Ja nu er det her nok et af de dødeste forum der findes.
Men hvis du stiller et spørgsmål, er der nok nogen der kan svarer med tips
og triks.

Fra : Søren Hansen

Dato : 27-08-04 11:11

Det var da et underligt svar.
Her i biksen har vi både Solid Edge og Solid works, og edge har nogle
fordele frem for works, men selvfølgelig også omvendt.
Jeg kender ikke nogen forum men der er indbygget en kanon god tuturial.
Prøv den

Mvh Søren Hansen

Fra : Lazy

Dato : 02-09-04 19:38

Hej PV

Nej du, INVENTOR vil du komme til at savne.

MVH

Lazy

Fra : pv

Dato : 03-09-04 21:58

Ingen tvivl om at du har ret.
Men vi får se, det kunne jo være at jeg bliver positiv overrasket.