Kopiere mappe
Fra : Jacob ..

Dato : 05-09-04 14:23

Jeg har en mappe på min server indeholdene diverse asp-sider,
databaser, billeder etc.

Kan man på en eller anden måde via asp kopiere denne mappe og
lægge den på et andet sted på sereveren med et andet navn?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-09-04 11:20

Jacob .. skrev:

> Kan man på en eller anden måde via asp kopiere denne mappe og
> lægge den på et andet sted på sereveren med et andet navn?

Ja - kig på FSO / FileSystemObject. Jeg har ikke noget eksempel på
hånden, men der er mange at tage af på Google.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thygesen

Dato : 11-09-04 14:34

> Ja - kig på FSO / FileSystemObject. Jeg har ikke noget eksempel på
> hånden, men der er mange at tage af på Google.

Du kan bruge den her:

scource = Server.Mappath("mappe2")
destination = Server.Mappath("mappe1")
overwrite = 1
fso.MoveFolder scource, destination, overwrite
Set fso = Nothing

Mvh. Christoffer Thygesen