Små dejlige killinger - slet ikke til salg~
Fra : Maria Olesen

Dato : 05-09-04 14:16

Hej.

Jeg har med interesse fulgt gruppens debat i snart et halvt år, og har netop
fået to dejlige guldklumper.
Det er to dejlige bengal-killinger - du kan læse mere om dem her:
www.orkan.dk/prisha
www.orkan.dk/prisha/galleri.html
Ikke for at gøre nogen misundelig, men hvor er det dejligt - og smadder
sjovt - at have sådanne to til at rasere hele huset

Jeg har længe overvejet om jeg skulle have en eller to killinger. Men da jeg
læse i gruppen om den sjov man får - og at de vil få mere ud af hinanden -
blev valget to killinger. Se bare billederne... de er bare de bedte
legekammerater! Så det ville helt sikker være synd at skille dem ad.

Hilsen den nybagte killinge-ejer
Maria

Fra : Eva Schmidt

Dato : 05-09-04 16:00

"Maria Olesen" <maria@orkan*nospam*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blev valget to killinger. Se bare billederne... de er bare de bedte
> legekammerater! Så det ville helt sikker være synd at skille dem ad.

Hej Maria

Stort tillykke med Prisha og Mungo - hvor er de dog dejlige.
Ja, der kommer godtnok liv i kludene med sådan et par størrelser, men de er
jo ikke til at stå for med deres livslyst og nysgerrighed.
Endnu engang tillykke med dine guldklumper, jeg håber I får mange, mange
gode år sammen.

med venlig hilsen Eva

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 05-09-04 21:57

> [...]
> Ikke for at gøre nogen misundelig, men hvor er det dejligt - og smadder
> sjovt - at have sådanne to til at rasere hele huset

Hej Maria

Ej, hvor er de bedårende :)
Tillykke med dem!!!!

Hilsen Miver og Mulles mor, Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/