Installere netscape
Fra : Allan Kusk

Dato : 05-09-04 09:38

Hej

Nykredit Bank skriver at jeg kan bruge netscape når jeg benytter mig af
netbank. Den har jeg så downloaded og pakket ud, men installationen vil
ikke starte i KDE.
Der står "Kørbart program, af sikkerhedsgrunde vil det ikke blive kørt"
Der er vel bare noget der skal slåes fra, men hvordan gør man det?

Mvh. Allan

Fra : Mikael Hansen

Dato : 05-09-04 10:11

Allan Kusk wrote:
> [...]
> Der står "Kørbart program, af sikkerhedsgrunde vil det ikke blive kørt"
> Der er vel bare noget der skal slåes fra, men hvordan gør man det?

Kan du ikke bare starte indstalationen fra en tekstterminal/konsol ?

cd til stedet hvor du har udpakket programmet
../instalationsfil (start med punktum for at køre programmet fra det
bibliotek du står i.

m.v.h. Mikael

Fra : Allan Kusk

Dato : 05-09-04 11:55

Mikael Hansen wrote:

> Kan du ikke bare starte indstalationen fra en tekstterminal/konsol ?
>
> cd til stedet hvor du har udpakket programmet
> ./instalationsfil (start med punktum for at køre programmet fra det
> bibliotek du står i.

Jeg ved ikke meget om konsol.
Mener du jeg skal skrive: cd home/allan/Documents/
netscape-i686-pc-linux-gnu-installer .tar.gz/netscape-installer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-04 12:00

Allan Kusk skrev:

> Jeg ved ikke meget om konsol.

konsol er din ubetingede ven.

> Mener du jeg skal skrive: cd home/allan/Documents/
> netscape-i686-pc-linux-gnu-installer .tar.gz/netscape-installer

Du skal ind i det bibliotek hvor filen ligger og så køre installationen
derfra.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"