Browser
stl_s 3840
arlet 2470
explore i fuld vindue
Fra : Søren

Dato : 04-09-04 10:48

hejsa

Hvordan kan jeg få min internet explore til at starter op i fuld vindue
istedet foe en lille firkant når jeg skal på nettet ?
den skal være i fuld skærm som når du trykker på firkanten
SS

Fra : Gevaldi

Dato : 04-09-04 11:01

Søren skriblede:
> [...]
> på nettet ?
> den skal være i fuld skærm som når du trykker på firkanten

Der er vel ingen grund til at spørge her
i denne ng når jeg havde svaret på
hvordan du løste problemet i windows
gruppen.

At jeg henviste dig til denne gruppe var
bare til orientering, at der findes specifikke
grupper til specifikke spørgsmål.

--
/Gevaldi

Fra : Søren

Dato : 04-09-04 16:22

ja men jeg vil gerne have en fuld str. og ikke den løsning du havde se
her-->

Fra : Gevaldi

Dato : 04-09-04 17:40

Søren skriblede:
> ja men jeg vil gerne have en fuld str. og ikke den
> løsning du havde se her-->
>
> den skal være i fuld skærm som når du trykker på firkanten

Ja, det er godt med dig, men den eneste
måde du kan gøre det på, er den jeg har
fortalt dig i den anden gruppe.

--
/Gevaldi

Fra : Bo Christensen

Dato : 04-09-04 18:57

Søren wrote:
> ja men jeg vil gerne have en fuld str. og ikke den løsning du havde se
> her-->
>
> den skal være i fuld skærm som når du trykker på firkanten

1. Højreklik på ikonet
2. Vælg "Egenskaber"
3. I boksen "Kør" vælg "Maksimeret"
4. Klik [OK]