Chihuahua rydder forsiden.
Fra : Johnny Louis

Dato : 04-09-04 08:54

I september nummeret af bladet "Vore Dyr" som udgives af Dansk Dyreværn
Tingskoven i Århus, har "Bette", vores Chihuahua på knap 9 måneder og
1500 gram charmet sig til en plads på forsiden.

Johnny Louis

Fra : x Vuf x

Dato : 04-09-04 14:40

On Sat, 4 Sep 2004 09:53:37 +0200, (Johnny Louis) wrote:

>I september nummeret af bladet "Vore Dyr" som udgives af Dansk Dyreværn
>Tingskoven i Århus, har "Bette", vores Chihuahua på knap 9 måneder og
>1500 gram charmet sig til en plads på forsiden.

Vi vil se! Kom med billeder!

Fra : Johnny Louis

Dato : 04-09-04 17:13

x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> wrote:

> Vi vil se! Kom med billeder!

http://www.ddaa.dk/index3.htm

På denne side kommer forsidebilledet, når den lige bliver opdateret.

Johnny Louis

Fra : x Vuf x

Dato : 04-09-04 23:39

On Sat, 4 Sep 2004 18:12:59 +0200, (Johnny Louis) wrote:

>http://www.ddaa.dk/index3.htm
>På denne side kommer forsidebilledet, når den lige bliver opdateret.

Ligemeget hvor meget jeg fornyer siden, er det kun 2 rosellaer
eller hvad de nu hedder, der kommer frem.

Mvh Sonja

Fra : Johnny Louis

Dato : 05-09-04 08:31

> Ligemeget hvor meget jeg fornyer siden, er det kun 2 rosellaer
> eller hvad de nu hedder, der kommer frem.

Administratoren ved Dansk Dyreværn har ferie, det er nok derfor siden
ikke er opdateret.
Jeg mailer dig gerne en kopi af billedet der blev brugt til forsiden.

Johnny Louis

Fra : x Vuf x

Dato : 05-09-04 23:26

On Sun, 5 Sep 2004 09:30:37 +0200, (Johnny Louis) wrote:

>Administratoren ved Dansk Dyreværn har ferie, det er nok derfor siden
>ikke er opdateret.
>Jeg mailer dig gerne en kopi af billedet der blev brugt til forsiden.

Ihhh ja tak. Du skal bare fjerne nospam fra bege sider af @.

Mvh Sonja

Fra : Johnny Louis

Dato : 06-09-04 16:23

x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> wrote:

> Ihhh ja tak. Du skal bare fjerne nospam fra bege sider af @.
>
> Mvh Sonja

Jeg får denne besked når jeg prøver at maile dig billederne.

Fejl: Din mail er ikke blevet leveret, fordi modtageren har for mange.
mails i sin mailboks.

Løsning: Du kan ikke gøre meget, med mindre du kender vedkommende og
kan kontakte
ham/hende på anden vis, ellers er du nødsaget til at vente til
vedkommende
har reduceret antallet af mails i sin mailboks.

Johnny Louis

Fra : x Vuf x

Dato : 06-09-04 20:29

On Mon, 6 Sep 2004 17:22:58 +0200, (Johnny Louis) wrote:

>Jeg får denne besked når jeg prøver at maile dig billederne.
>Fejl: Din mail er ikke blevet leveret, fordi modtageren har for mange.
>mails i sin mailboks.

Ja. Jeg har opdaget det nu!
Man tror sg*, det er løgn. TDC har indført et SPAMfilter, hvorved jeg
bli'r tvunget ind på TDC mindst hver 2. dag for at slette spam.
Først fra SPAM-mappen og så fra Trash...

Jeg har skrevet en ny tråd.

Mvh Sonja

Fra : Pia Nave

Dato : 04-09-04 15:13

Johnny Louis wrote:
> I september nummeret af bladet "Vore Dyr" som udgives af Dansk Dyreværn
> Tingskoven i Århus, har "Bette", vores Chihuahua på knap 9 måneder og
> 1500 gram charmet sig til en plads på forsiden.

Sidder med bladet i hånden og kigger på Jeres dejlige lille trold
Hvor er den dog kær....de øjne er jo slet ikke til at stå for

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Johnny Louis

Dato : 04-09-04 17:13

Pia Nave <pia_mig@nave.dk> wrote:

> Sidder med bladet i hånden og kigger på Jeres dejlige lille trold
> Hvor er den dog kær....de øjne er jo slet ikke til at stå for

Nej vel, den mine sætter hun op når hun vil ha os til at gøre ting for
sig.

Johnny Louis

Fra : nusta

Dato : 05-09-04 12:49

"Johnny Louis" skrev d. 04-09-04 17:13 dette indlæg :

Dyreværn

> Nej vel, den mine sætter hun op når hun vil ha os til at gøre ting for
> [...]

Hej Johnny.

1000 tak for bladet. Det er utroligt godt af Bette. Hun er altså dejlig.
Jeg viste bladet til Caroline og straks sagde hun. " se mor der er
Carolinehunden". Er det ikke utroligt.

Jeg ringer lige en af dagene og siger tak på en ordentlig måde.

Kærlig hilsen

Dorthe

http://www.kandu.dk/