19" rack kabinet?
Fra : J. Tjelum

Dato : 10-05-01 11:42

Hejsa.
Jeg skal montere computere i 19" rack kabinetter. Er der nogen der ved hvor
man til en rimelig pris kan anskaffe sådanne? Det skal være 4U så der kan
monteres normalt hardware i dem...

på forhånd tak.

J. Tjelum

Fra : Bruun

Dato : 10-05-01 22:09

Hejsa,
"J. Tjelum" <tjelum*fjernmig*@image.dk> wrote in message
> [...]
hvor
> man til en rimelig pris kan anskaffe sådanne? Det skal være 4U så der kan

Ved ikke hvor du bor, men min lokale el/alt-mulig biks har 19"rack pc-case
til 3K.

Det findes nok billigere, men jeg kender ikke lige nogle som handler med den
slags!?

Prøv at spørge i dk.edb.netvaerk

Mvh Kim Bruun

Fra : L.K

Dato : 11-05-01 05:47

prøv enten her http://www.AI-Tech.dk/ eller hos zitech.

Lars

Bruun skriver:

Fra : C-Systems

Dato : 11-05-01 11:04

On Thu, 10 May 2001 12:41:48 +0200, "J. Tjelum"

Koster 1.995,00 hos www.proconsult.dk

/Thomas