FrontPage 2003 på Windows XP kan ikke husk~
Fra : Karsten Andersen

Dato : 03-09-04 13:35

Jeg har i længere tid kørt med FrontPage 2003 på en Windows 2000 platform.
Nu er jeg startet med FrontPage 2003 på en Windows XP platform.
Her oplever jeg, at FrontPage for nogle web's vedkommende ikke kan huske
adgangskoder fra gang til gang, når jeg skal åbne dem. Heller ikke selv om
jeg har klikket af, at de skal huskes til næste gang.
Det ser ud om om det kun er et problem hos nogle udbydere.
Hvad kan der være galt?

Karsten Andersen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-09-04 16:49

Nogle udbydere har ikke helt styr på hvad de skal gøre, andre blokerer
for visse tjenester, fordi de mener at det belaster deres servere for
meget.
--
ahw

Fra : joke

Dato : 05-09-04 07:24

> [...]
> jeg har klikket af, at de skal huskes til næste gang.
> Det ser ud om om det kun er et problem hos nogle udbydere.

Har selv et website liggende hos en udbyder der har det samme med ikke at
huske password, alle mine andre websites husker password.

Forskellen mellem websteder er at Hotellet ligger på en Windowsserver med
ISS og FP EXT 2002, hvor de andre ligger på linux med de FP EXT2000.

Håber det måske kan give dig et hint

Hilsen

Johnny