ups..... måske ups....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-09-04 23:53

ok, nu begynder jeg sku at blive smånervøs....

i ved jo allesammen at jeg har denne her lille skønne perserpige på 12 uger,
som jeg er fuldkommet og helt og aldeles forelsket i.....

men nu er sagen den at Linda, det lille bæst og dizzymissens mor, har været
i løbetid (efterårsløbetiderne er mere stille og derfor har jeg været i
tvivl) og har i perioden lige inden jeg opdagede det, været stukket ud og
rende lidt i haven, og blandt andet siddet fast i hækken..... et fjols som
hun er*G*

men her på det sidste er linda så begyndt at virke lidt smårund om maven
igen..... og her i dag kiggede jeg så lige på hendes brystvorter, for jeg er
helt ærligt blevet nervøs for om der skulle være kommet noget ud af hendes
små udeture (som iøvrigt har været MEGET korte og MEGET stille... jge har
ihvertfald ikke hørt nogle parringshyl eller noget).....
vorterne bagtil virker hævede og lyserøde, og er fri for hår rundt om... men
det jeg tænker på er om det KAN skyldes at dizzy stadig kan snige sig til en
hyggetår... yderst sjældent hun får lov skal siges, men alligevel...
Linda er ikke afvisende overfor dizzy, men man kan godt mærke at rollen er
gået mere fra "mor" til "legekammerart/underviser".....

er der nogen herinde der har erfaringer med hurtig graviditet efter et kuld
killinger?

--
Knus, Sabina

*der intensivt håber at hun tager SERIØST fejl.... kan slet ikke overskue et
nyt kuld allerede*G**

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-09-04 11:05

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]
> Knus, Sabina
>
> *der intensivt håber at hun tager SERIØST fejl.... kan slet ikke overskue

Jeg kan jo ikke sige om hun er drægtig eller ej, men det er ikke
ualmindeligt at katte æder sig en lille pukkel til på denne tid af året. De
samler "forråd" til vinteren
Du skriver at det kun er de bagerst, det får mig umiddelbart til at tro på
at det er fordi Dizzy får en hyggetår endnu. De bør alle være røde indenfor
nogle få dage efter de 21 dage... . Jeg vil ikke tro at hun lader nogle
patte hvis hun er drægtig. ... men se lige tiden an et par uger, så er du
helt sikker

Og hvis det nu er, ja, så kommer der et kuld. Det er jo ikke verdens
undergang
Hilsen Nina