Måle hastigheder
Fra : hansole.pedersen@wan~

Dato : 02-09-04 23:27

Hej NG !

Jeg vil høre om der er nogen der kender et program til win98, der kan vise
hvilke hastigheder man sender og modtager med, når man up/downloader. Jeg
mener ikke at der ligger noget i win98 der kan vise dette.

Hans Ole

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 03-09-04 07:03

On Fri, 3 Sep 2004 00:27:27 +0200, <hansole.pedersen@wanadoo.dk>
wrote:

>Hej NG !
>
>Jeg vil høre om der er nogen der kender et program til win98, der kan vise
>hvilke hastigheder man sender og modtager med, når man up/downloader.

DU Meter

http://www.dumeter.com/main.php

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-09-04 08:48

On Fri, 03 Sep 2004 08:03:06 +0200, Gert Søgaard Jensen wrote:

> DU Meter
> http://www.dumeter.com/main.php

Eller den gratis DUmeter klon, NetMeter
http://readerror.gmxhome.de/

Hvis linien bare lige skal testes en gang er TPtest måske noget.
http://www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download.asp

--
Mvh. Lars

Fra : nospam-hansole.peder~

Dato : 04-09-04 21:09

Hej Gert og Lars !

Tak for hjælpen, det var lige det jeg skulle bruge.

Hans Ole