Tynd kat.
Fra : Crazy Camilla

Dato : 02-09-04 19:11

Hej.

Min kat måtte gerne blive lidt tykkere.
Iflg. dyrlægen er der ikke noget i vejen med den, ud over at den er tynd.
Den har altså ikke orm el.lign.
Hvad gør jeg?
Vil det være godt at fodre med eller supplere det sædvanlige foder med
killingefoder, som vist har noget højere næringsværdi?

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : jytte

Dato : 02-09-04 20:13

Så vidt jeg ved gør det ikke noget de er tynde, tværtimod.
Bare den har det godt.

Jytte

Fra : maz

Dato : 02-09-04 20:49

Crazy Camilla wrote:
> [...]
> Vil det være godt at fodre med eller supplere det sædvanlige foder med
> killingefoder, som vist har noget højere næringsværdi?

Ja. Prøv med killingefoder. Eller leverpostej, flødeskum, og hvad den nu kan
li' at fede ting. Det er heller ikke godt for katte at være for tynde.

/M

Fra : Crazy Camilla

Dato : 03-09-04 04:21

"maz" <mackiavelli@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Ja. Prøv med killingefoder. Eller leverpostej, flødeskum, og hvad den nu
kan
> li' at fede ting. Det er heller ikke godt for katte at være for tynde.
>
> /M

Hej.

Jeg vil gå ind til dyrehandleren og se hvad de har af lækkerier.
Leverpostej kan katten ikke lide, heller ikke fisk af en eller anden
underlig grund (jeg troede alle katte elskede fisk, men åbenbart ikke
Nudie...).

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Jane M. :o)

Dato : 03-09-04 08:37

> [...]
> Leverpostej kan katten ikke lide, heller ikke fisk af en eller anden
> underlig grund (jeg troede alle katte elskede fisk, men åbenbart ikke

Hejsa

Vores ene kat Nancy, er og har altid været rimelig tynd - og lille.

Vi har givet hende alt muligt, men jeg tror simpelthen bare at hun ER en
tynd kat.. Uden det er usundt. Hendes moder var også en lille og tynd kat..

Så måske der bare er forskelligheder som hos mennesker...

Var også lidt bekymret I starten, men nu har jeg lært at acceptere, at hun
aldrig bliver en "basse"... Hihi..

Mvh Jane
---
http://www.125.dk/cats/killingeliste.html - KILLINGER TIL SALG!!!!

Fra : Denise

Dato : 03-09-04 11:17

> [...]
>
> Var også lidt bekymret I starten, men nu har jeg lært at acceptere,
> at hun aldrig bliver en "basse"... Hihi..

Hej
Lige mine ord. Blonde har altid været meget tynd, og dyrlægen har sagt, at
han nok aldrig bliver anderledes. Hans mor var også meget tynd, så det er
åbenbart arveligt. Jeg var også bekymret i starten men har nu accepteret, at
han bare må have et enormt godt stofskifte. Og nu har han været sådan i 9
år, så nu er vi vandt til det. Og han er enorm atletisk og hurtig, han
minder mere om en Aby end en Somalie.

--
Hilsen Denise

Fra : Ida

Dato : 03-09-04 11:17

--

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
--klip--
> [...]
> Leverpostej kan katten ikke lide, heller ikke fisk af en eller anden
> underlig grund (jeg troede alle katte elskede fisk, men åbenbart ikke

Hejsa Camilla

Jeg ved jo ikke, hvilket mærke tørfoder du fodrer med i forvejen, men jeg
vil foreslå Sensible fra Royal Canin eller almindelig Hills til voksne
katte - begge dele har jeg erfaret giver rundere katte...om det så har været
nødvendigt herhjemme, er en helt anden sag *G*

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger på vej