custom connection string
Fra : Ole Futtrup

Dato : 02-09-04 17:02

Hej.
Jeg skal lave en "custom connection string" i dreamweaver mx. på et unoEuro
hotel
min db hedder rcdb.mdb og den ligger i mappen "database"
Hvordan skal min "costum connection string" se ud?
håber i kan hjælpe mig.

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 02-09-04 17:35

"Ole Futtrup" <olefk@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> hotel
> min db hedder rcdb.mdb og den ligger i mappen "database"
> Hvordan skal min "costum connection string" se ud?

Deres FAQ giver dig svaret:

http://www.unoeuro.com/support.faq.php?f=6&e=10

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : Ole Futtrup

Dato : 02-09-04 17:50

"Christian M. Nielsen" <look.for.it@my.webpage> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://cmnielsen.dk/crenicichla.htm
> The scary thing about looking for truth is that you might find it.

Ja jeg set deres faq! men jeg må s.. krybe til korset og tilstå at jeg ikke
blev meget klogere
Jeg har skrevet et link /
http://www.herborkunder.dk/rchjemmeside/custumconnectionstring.htm ) til
et"dump" af det sted i dreamwaever hvor jeg skal skrive.
Hos wannafind.dk ville jeg skrive:

"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=" &
Server.MapPath("/database/rcdb.mdb") & ";"