Drop down
Fra : Phillip

Dato : 02-09-04 09:01

Jeg vil godt have en enkelt drop down menu som jeg kan ligge ind
i mit html dokument..

det skal være let at redigere og jeg skal kunne sætte mine egne
billeder ind!

hjælp mig plz!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-09-04 21:40

Phillip wrote:
> Jeg vil godt have en enkelt drop down menu som jeg kan ligge ind
> i mit html dokument..
>
> det skal være let at redigere og jeg skal kunne sætte mine egne
> billeder ind!

Prv at kigge på denne:

http://www.hintzmann.dk/articles/mhalist/

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Phillip

Dato : 03-09-04 07:19

Ja okay.,. men jeg vil ha noget ligende den her www.zazuweb.dk

men jeg kan ikke finde noget nogle steder?? det skal være når jeg
kører musen over at den glider ned og hvor jeg bestemmer billederne
og placeringen på, min dropdown!!

please hjælp..

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-04 07:38

On 03 Sep 2004 06:18:52 GMT, Phillip <philliplind@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>men jeg kan ikke finde noget nogle steder?? det skal være når jeg
>kører musen over at den glider ned og hvor jeg bestemmer billederne

Kig lige på linket igen. Evt. på dette direkte link:

http://www.hintzmann.dk/demos/mhalist/example3.html

Det skulle nok være muligt at lave.

Ellers kig på www.dynamicdrive.com

/Brian