Åbne fil, som er låst af windows
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 02-09-04 07:11

Hvordan kan jeg med kode åbne en fil i min applikation, som er låst af et andet program?
Jeg har kun brug for at kunne læse filen - ikke skrive til den!

Drejer sig om en dbx-fil, som er låst af outlook express!

Lars

Fra : Harald

Dato : 02-09-04 09:55

"Lars Holm Thomsen" <aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> skrev i en
meddelelse news:96edj09tjqs3idgmaerb7q385kgu4r5jov@4ax.com...
> [...]
> Jeg har kun brug for at kunne læse filen - ikke skrive til den!
>
> Drejer sig om en dbx-fil, som er låst af outlook express!

Hvad hvis du sætter Filemode og så bruger Reset til at åbne?

Mvh
HK

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 02-09-04 10:04

On Thu, 2 Sep 2004 10:54:55 +0200, "Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> wrote:

>Hvad hvis du sætter Filemode og så bruger Reset til at åbne?

Tak, det ser lovende ud! Jeg prøver det!

Lars

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 02-09-04 14:42

On Thu, 02 Sep 2004 11:04:29 +0200, Lars Holm Thomsen
<aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> wrote:

>Tak, det ser lovende ud! Jeg prøver det!
>
>Lars

Fra Bjørge Sæther igennem no.it.programmering.delphi fik jeg det råd at sætte filemode til
"fmOpenRead or fmShareDenyNone", hvilket var det, som skulle til!

Men tak for hjælpen endnu engang!

Lars