jeg har modtaget alle mulige sms'er fra dette møgfirma og fandt til sidst ud
af hvordan jeg kom ud .... dagen efter kommer denne mail fra mit
mobilselskab :
Kære kunde -
Vi har modtaget forsinkede takstoplysninger fra Jamba (1279) - en
SMS-service - om billedbeskeder og ringetoner bestilt tidligere på året.
Oplysningerne kan også vedrøre tilmelding af en service fra Jamba a 30
kr. om måneden. Det skyldes en fejl i Jambas betalingssystem, at det
bestilte ikke takseres før nu.
Af samme årsag fremstår de takserede services på din konto
xxxxxxxx med en senere dato end den faktiske købsdato, og samtlige
beløb er trukket fra din konto i denne uge.
Vi beklager naturligvis dette og beder dig kontakte Jamba på telefon
7014 0041 med eventuelle spørgsmål i den forbindelse.
Grundet disse forsinkede takstoplysninger er det en god ide at tjekke
din saldo og evt. tanke din konto op.
Bemærk: Det er ikke muligt at svare denne e-mail.
Med venlig hilsen
TELMORE
........................
jeg føler at jamba er de frækkeste banditter og at de tager r.... på folk
kan man gøre noget ved dette og er jeg den eneste der har oplevet det ???
--
Johnny [2000 Frb.]
---------------------------------------------
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail
---------------------------------------------
Pirater går til kamp mod antipirater
www.piratgruppen.org
---------------------------------------------