Shampoo
Fra : MP

Dato : 01-09-04 17:27

Hej

Hvilken shampoo bruger i til jeres hund
jeg har en Rottweiler på 1.5 år hvad er bedst at vaske ham med...?

Hilsen
Morten...

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-09-04 17:30

"MP" <Pac-Man@tele2adsl.dk> writes:

> Hvilken shampoo bruger i til jeres hund
> jeg har en Rottweiler på 1.5 år hvad er bedst at vaske ham med...?

Efter at Siri havde ligget i en hundelort har jeg også købt noget
shampoo til hende. Det er en hvalpeshampoo fra Trixie. Det er nu ikke
fordi hun skal i bad jævnligt, men det er nu meget rart at have, når
hun har været igang med et dødt dyr eller andet i den retning.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 01-09-04 20:46

"MP" <Pac-Man@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvilken shampoo bruger i til jeres hund
> jeg har en Rottweiler på 1.5 år hvad er bedst at vaske ham med...?
>
> Hilsen
> Morten...

Hej Morten,

Nu kan du nok ikke bruge helt den samme shampoo, som jeg bruger til min
hvide hvaps.
Jeg bruger KW's shampoo til hvide hunde. Men KW laver en rigtig god shampoo
med minkolie. Den brugte jeg til vores gamle hund. Hans pels var rigtig
lækker og så har minkolie den fordel, at den sørger for at huden ikke
udtørrer.

--
Mvh. Renate
____________________________

Fra : Ann Jensen

Dato : 02-09-04 05:40

Hejsa . Jeg bruger selv aloe vera hundeshampoo , da den er go mod pelsen
og gir en silke blød pels, kan varmt anbefales her fra da jeg selv bruger
den på vores to malamuter..
Hilsen Ann

Fra : x Vuf x

Dato : 02-09-04 20:43

On Wed, 1 Sep 2004 21:46:10 +0200, "Renate Jacobsen" wrote:
> [...]

>med minkolie. Den brugte jeg til vores gamle hund. Hans pels var rigtig
>lækker og så har minkolie den fordel, at den sørger for at huden ikke

Morten skal nu nok ikke bruge Minkolieshampoo til sin Rottweiler.
Det er mere til lang- og semilanghårede.
Det er uovertruffent til papilloner.

Mvh Sonja

Fra : MP

Dato : 02-09-04 20:49

Morten skal nu nok ikke bruge Minkolieshampoo til sin Rottweiler.
Det er mere til lang- og semilanghårede.
Det er uovertruffent til papilloner.

Mvh Sonja

Ups.

Den besked havde jeg ikke lige set
så må jeg prøve at finde en anden shampoo.

Hilsen
Morten...

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 02-09-04 20:55

--
Mvh. Renate
____________________________

> [...]
>

> Ups.
>
> Den besked havde jeg ikke lige set
> så må jeg prøve at finde en anden shampoo.

Sonja sludrer... Se lige her: http://www.kw.dk/minkolie.htm Egenet til alle
pelstyper. Jeg kan ikke se, hvad der taler imod?
Du kan ringe for nærmeste forhandler på tlf. 36757860

Mvh. Renate

Fra : Lenn Lauridsen

Dato : 02-09-04 07:17

> Hvilken shampoo bruger i til jeres hund
> jeg har en Rottweiler på 1.5 år hvad er bedst at vaske ham med...?

Vi bruger den milde fra Specicare (Specicare Sensitiv) og derefter Aktiv
Balsam. Det virker rigtig godt og giver en flot og ren pels, på begge vore
Jack Russell Terrier. Den kan vist købes hos de fleste dyrlæger.

Fra : claus jensen

Dato : 02-09-04 07:45

hej
du skal have fat i en tjære shampoo til hunde, jeg ved ikke om kate winther
har sådan en. den er god og mild mod huden, samtidig renser den hvsi huden
evt er revnet og har rifter. jeg har selv brugt den i ca 10 på mine
amerikanske cockere og de blev vakset mindst en gang om måneden i
udstillings sæsonen, så den er god og mild mod huden.samtidig gør den det
smarte at lopper ikke er vild med den, så det har vi ikke haft i mange år.
jeg ved at
thordal christensen har denne shampoo.
mvh claus jensen

Fra : Jens Larsen

Dato : 02-09-04 10:08

Jeg bruger aldrig Shampoo. jeg tar til havet så de kan komme i saltvand.
prøv det de få sådan en lækker pels af det.

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 02-09-04 13:41

> [...]
> Hej
>
> Hvilken shampoo bruger i til jeres hund
> jeg har en Rottweiler på 1.5 år hvad er bedst at vaske ham med...?

Jeg vil give Jens Larsen ret:
mine to labradortæver svømmer dagligt i havet. Den ældste på 4 år har fået
ét bad med shampoo i hele sit liv, den yngste på 2 år er aldrig vasket med
shampoo. Begge hunde har en dejlig frisk og sund lugt fra pelsen. De er
barffodrede, og vi går dagligt lange ture ved stranden uanset vejret.
Nu skal det siges, at jeg ikke udstiller dem, det er sikkert anderledes,
hvis hundene jævnligt er i udstillingsringen.
Venlig hilsen
Anelise med labberne

Fra : shadow

Dato : 02-09-04 18:36

Anelise Schou Nielsen wrote:
> [...]
> Nu skal det siges, at jeg ikke udstiller dem, det er sikkert
> anderledes, hvis hundene jævnligt er i udstillingsringen.

Hej
Fint nok med at hundene bader i salt vand, bare lige husk at skylle den med
vandslangen når i kommer hjem, ellers kan hunden blive meget tør i huden

M.V.H
Jimmy & Laika ( Laika som bader i vesterhavet flere gange om ugen og bliver
skyllet når hun kommer hjem )

Fra : Louise

Dato : 02-09-04 18:55

Jeg bruger KW Minkolie shampoo hvis mine skal bades og så bruger jeg
den tilsvarende balsam til det langhårede spøgelse jeg har Men KW
er helt klart et godt mærke.

Louise

Fra : MP

Dato : 02-09-04 20:44

Hej Allesammen

Mange tak for jeres svar.
Jeg tror at jeg vil prøve den der hedder
KW Minkolie men hvor kan jeg købe den henne..?

Hilsen
Morten...

Fra : Heidi Jensen

Dato : 03-09-04 06:23

> [...]
>
> Mange tak for jeres svar.
> Jeg tror at jeg vil prøve den der hedder
> KW Minkolie men hvor kan jeg købe den henne..?

Hej Morten

Her kan du købe KW shampoo http://www.kataya.com/ og en masse andet- jeg
bruger selv 1 all system til min hund, men den har jo også noget mere pels!
Hos Kataya kan du gå ind og læse en beskrivelse af hver shampoo, så du kan
nemt finde den, der passer bedst til din hund og dens pels!

Heidi

p.s. Og så er det jo en internet handel :0) Med hurtig svar og forsendelse!