sangskjuler
Fra : Jane

Dato : 01-09-04 16:29

Jeg har moret mig på det sidste med at lave en sangskjuler.

Hvis i ikke siger noget til nogen, må i gerne se den her:
http://æbleskrog.dk/50.shtml

NB! Denne url offentliggøres KUN i denne gruppe, så giv
den venligst ikke videre, det skulle jo gerne stadig
være en overraskelse til festen...

Hvad syntes i om den?
Noget jeg skal lave om, i sidste øjeblik?

Den er primært lavet af pap, og knapperne af fimo som jeg
har malet på efter de er brændt hårde. Tromlen (ja der er
huller i, selvom de er svære at se på et fotografi) og
døren er beklædt med sølvpapir, og døren lukkes og åbnes
vha. magneter. Glaslugen er resterne af indpakningen til
en stor marengsbund. Diverse tekst er lavet enten på printer
eller med dymo. En anden hovedbestanddel er lim og hvid
maling.

Jane - selv ret stolt af vaskemaskinen
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-04 16:44

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse
> Jeg har moret mig på det sidste med at lave en sangskjuler.

Den er fin, den kan du med rette være stolt af *smiler*

Er der plads til alle sangene derind, uden den går i stykker når de skal
pilles ud?

Tina
/der selv går og sysler med noget ret kreativt til et bryllup på lørdag.

Fra : Jane

Dato : 01-09-04 17:11

Tina skrev i <news:4135ee3c$0$160$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Den er fin, den kan du med rette være stolt af *smiler*

Tark

> Er der plads til alle sangene derind, uden den går i stykker når de skal
> pilles ud?

Jeps. De er foldet som små skjorter og som du kan se ligger de fleste
derinde nu. Der er en stak i pres som mangler.

Hvad laver du selv? Noget man må se?

Jane - glad for rosen
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-04 23:52

> Jeps. De er foldet som små skjorter og som du kan se ligger de fleste
> derinde nu. Der er en stak i pres som mangler.

Ok, det så ikke ud som om, der lå ret mange derinde *smiler*

> Hvad laver du selv? Noget man må se?

Lige nu er jeg ved at lave et par nøgler klar til et bryllup på lørdag. De
får en nøgle hver til hinandens hjerter. Låner lige min mors kamera og
snupper et par billeder, når de er klar. Så skal de bare fremkaldes også.
Giver besked, når jeg på en eller anden vis har fået dem ind på computeren.
(Lever i stenalderen hvad angår kameraer, printere, scannere, og div.
billedfremvisere til tossekassen.)

Lige nu sysler jeg også med lidt patchwork
http://wunjo.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=4087187
Til det projekt jeg har gang i nu, er det stadig rombeformen, men i noget
større målestok. En masse små romber syes sammen til nogle lidt større, der
igen syes sammen til en helt stor, der skal ligge oven på et hvidt
sengetæppe. Alt syet i hånden og over pap.

Tina

Fra : Jane

Dato : 02-09-04 09:24

Tina skrev i <news:41365284$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Ok, det så ikke ud som om, der lå ret mange derinde *smiler*

Nej der kommer også kun omkring 30, så det bliver en lille fest.

> bare fremkaldes også. Giver besked, når jeg på en eller anden vis har
> fået dem ind på computeren.

Lyder spændende. Glæder mig til at se det.
Jeg faldt også over den her side om sangskjulere:
http://bigbear.dk/MarenKristensen/interest.htm

> Lige nu sysler jeg også med lidt patchwork
> http://wunjo.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=4087187

Den er sød. Jeg kunne også godt tænke mig at komme igang med
en symaskine og noget patchwork engang, men jeg har så mange
projekter igang og er slem til ikke at gøre dem færdige.
Nu er jeg også begyndt at lære squaredance, så jeg mangler tid
for at nå alt det jeg gerne vil.

Jane - syntes det er spændende at høre om andres fritidssysler
--
æbleskrog.dk
zn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Nette

Dato : 01-09-04 20:03

"Jane" skrev

> Jeg har moret mig på det sidste med at lave en sangskjuler.

Æv, jeg er nysgerrig, men kan ikke se den. Har du en adresse uden Æ ind til
den??

Nette

Fra : Jane

Dato : 01-09-04 20:13

Nette skrev i <news:41361d7d$0$208$14726298@news.sunsite.dk>:

> Æv, jeg er nysgerrig, men kan ikke se den. Har du en adresse uden Æ
> ind til den??

jeps, tjek min signatur

Jane - med og uden æ
--
æbleskrog.dk/50.shtml
xn--bleskrog-i0a.dk/50.shtml

Fra : Nette

Dato : 03-09-04 22:02

"Jane" skrev

> jeps, tjek min signatur

Aj, hvor er den god! Jeg nyder, når der til en fest er blevet gjort noget ud
af sangskjuleren.

Det var en god idé, at smide den herind. Måske har flere inspirationer
liggende på deres sider eller pcere?
Jeg pønser også pt på en sangskjuler. Tror da jeg vil lægge den ud til jer,
når den er færdig.

Nette

Fra : Jane

Dato : 07-09-04 08:28

Nette skrev i <news:4138dcb4$0$208$14726298@news.sunsite.dk>:

> Jeg pønser også pt på en sangskjuler. Tror da jeg vil lægge den ud til
> jer, når den er færdig.

Det ville være fedt. Jeg vil ihvertfald gerne inspireres,
det kan ikke udelukkes jeg skal lave en mere senere.

Jane - vild med sangskjulere
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 01-09-04 20:36

01 Sep 2004 15:28:37 GMT, skrev Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> i
dk.fritid:

>Jeg har moret mig på det sidste med at lave en sangskjuler.
>
>Hvis i ikke siger noget til nogen, må i gerne se den her:
>http://æbleskrog.dk/50.shtml

Nøj, hvor er den bare sjovt lavet - den er rigitg, rigtig flot, og
du har ihvertfald lov til at være stolt af den
Der er ikke noget bedre end at komme til fest, hvor der er gjort noget
ud af sange og sangskjulere.....

--
mvh Gitte Sørensen

Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk

Fra : Jane

Dato : 02-09-04 09:26

Gitte Sørensen skrev i <news:f19cj09lplg4ag9e8285tf36fcsat06oqq@4ax.com>:

> Nøj, hvor er den bare sjovt lavet - den er rigitg, rigtig flot, og
> du har ihvertfald lov til at være stolt af den

Mange tak. Jeg er også glad for den.

Jane - stolt over sangskjuleren og roserne
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 01-09-04 21:17

On 01 Sep 2004 15:28:37 GMT Jane wrote:

> [...]
> en stor marengsbund. Diverse tekst er lavet enten på printer
> eller med dymo. En anden hovedbestanddel er lim og hvid

Pas nu på du ikke kommer til at kogevaske sangene :)

--
41 6E 64 65 72 73

Fra : Jørgen

Dato : 01-09-04 21:30

er det her kongens nye klæder

Jørgen

Fra : E.S.A.

Dato : 02-09-04 16:05

Sorry men hvorfor kan jeg ikke se SITET.......... har prøvet i 2 dage uden
held.

Ebbe

Fra : Nette

Dato : 03-09-04 21:59

"E.S.A." skrev

> Sorry men hvorfor kan jeg ikke se SITET.......... har prøvet i 2 dage uden
> held.

Fordi du ikke har installeret det der program, der kan "tage" æ,ø og
å-sider.

Prøv istedet http://xn--bleskrog-i0a.dk/50.shtml

Nette

Fra : Jane

Dato : 07-09-04 08:29

Nette skrev i <news:4138dbd8$0$210$14726298@news.sunsite.dk>:

> Fordi du ikke har installeret det der program, der kan "tage" æ,ø og
> å-sider.

Det behøver man heller ikke hvis man har en ordentlig browser
*griner* de nye versioner af både opera og firefox klarer
æ helt uden problemer uden mystiske program-tilføjelser.

Jane - træt af Internet Explorer
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk