Software på T610
Fra : HMR

Dato : 01-09-04 14:05

Hej

Jeg har lige købt en Ericsson T610, som er installeret med software version
R4C003, men jeg kan jo læse mig frem til at der findes en version R6C005,
vil det sige at min telefon evt. ikke kan så meget som en med en nyere
software ?

Mvh
Holger

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-09-04 19:07

"HMR" <holgerrisNO@SPAMmail.dk> wrote in

> [...]
> version R4C003, men jeg kan jo læse mig frem til at der findes en
> version R6C005, vil det sige at min telefon evt. ikke kan så meget som

Jeps, med den nyeste software er forskellen på T610 og T630 meget lille.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Peter

Dato : 01-09-04 20:39

"Flemming Joensson" <flemming@joensson.invalid> skrev i en meddelelse
> "HMR" <holgerrisNO@SPAMmail.dk> wrote in

Hvad er forskellen mellem R4C003 og R6C005 ?

/Peter