Hvad betyder <o:p></o:p> ????
Fra : Marianne Tidemann

Dato : 01-09-04 09:08

Håber det er det rette sted at spørge.

Jeg har kopieret og indsat en tekst fra Word til FP.
Mange steder står der pludselig i html <o:p></o:p> vilkårlige steder,
både midt i teksten og i slutningen.

Jeg har på nettet ledt efter en forklaring, men kan ikke finde noget.
Findes der en liste over forskellige tags, eller kan nogen give et bud
???

På forhånd tak.

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-04 13:08

"Marianne Tidemann (slet B5FNJ)" <tidemann@B5FNJtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:10940262170.165819743256183@dtext.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg har på nettet ledt efter en forklaring, men kan ikke finde noget.
> Findes der en liste over forskellige tags, eller kan nogen give et bud

Det er en stor fordel at kopiere teksten over i notepad, og derfra indsætte
den i FP.
Så undgår du alverdens mærkelige sager fra den måde word formaterer teksten.
/Carsten

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 10-09-04 21:22

alsingeren.dk wrote:
> [...]
> indsætte den i FP.
> Så undgår du alverdens mærkelige sager fra den måde word formaterer

Enig.
Men er skaden sket kan Microsofts hjælpeværktøj
"Office 2000 HTML Filter 2.0"
hjælpe:

<http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=209ADBEE-3FBD-482C
-83B0-96FB79B74DED&displaylang=EN>
(ovenstående link klistres sammen til een linie -
eller lav en søgning på www.google.com for "Office 2000 HTML Filter 2.0")

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-04 00:10

Thorkild Dalsgaard skrev:

><http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=209ADBEE-3FBD-482C
>-83B0-96FB79B74DED&displaylang=EN>
>(ovenstående link klistres sammen til een linie -

Såfremt du ikke havde sat <> omkring linket, så var det ikke
knækket.

Og på dansk:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=209ADBEE-3FBD-482C-83B0-96FB79B74DED&displaylang=DA
--
Knud

Fra : Marianne Tidemann

Dato : 14-09-04 10:08

Thorkild Dalsgaard <tdalsgaard@despammed.com> skrev:

> [...]
>
><http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?
FamilyID=209ADBEE-3FBD-4 82C-83B0-96FB79B74DED&displaylang=EN>

Tak for det. Så blev jeg lidt klogere. )

Fra : Marianne Tidemann

Dato : 14-09-04 10:13