Kyst fiskeri i Køge bugt
Fra : Ukendt

Dato : 01-09-04 08:09

Jeg er for nylig flyttet "sydpå" til Solrød, og ville lige høre om der er
nogle herinde der har kendskab til nogle gode steder at fiske i Køge bugt,
det er primært vadefiskeri jeg er ude efter?

James

Fra : Anja-Niklas

Dato : 03-09-04 17:55

Hej James

jeg er ikke den store vadefisker men jeg følger da en lille smule med i hvad
der rør sig. Ved mosedfortet skulle der ære enkelte gode huller langs
kysten, men ellers er der Strøby ladeplads ved Strøby Egede det er lige syd
for Køge det skulle være en sikker vinder. Hvis du er til put and take er
Karlstrup kalkgrav, oppe ved Mc-donald, efter min mening DK´s smukkeste,
både mht. natur og ikke minst deres egen avl af både bækørred, regnbue og
krydsning. jeg ved ikke hvor der købes fiskekort. Til slut er der jo også
Stevns klint, så nu er det da bare at kridte skoene.

mvh
Niklas Thomsen