Tur til Det Gule Rev
Fra : Soren Pedersen

Dato : 31-08-04 22:48

Jeg har fået en tur til revet med Tindur på fredag i gave.
Jeg har en havstang og multihjul. Jeg skal have nogle pirke på 400 - 500g og
nogle sprutter.
Hvad kunne jeg ellers med fordel medbringe ? - Er der nogle ting I andre har
stået derude og savnet ?

Mvh
Søren

Fra : Ewan

Dato : 01-09-04 07:58

"Soren Pedersen" <smp@munchweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> nogle sprutter.
> Hvad kunne jeg ellers med fordel medbringe ? - Er der nogle ting I andre

Jeg har lige hørt at "reserve skipper" er noget af en knold til at styre
skuden, så kryds fingre for at du ikke kommer med ham!
Pirke i forskellige størrelser er da et meget godt udgangspunkt

Go tur

Fra : Claus

Dato : 01-09-04 21:06

Hejsa

Jeg har på mine rev ture tit haft brug for ekstra line , da bundhug sjældent
kan undgåes , og man er noget på skideren hvis man sætter 100 meter til på 4
drev , og man kan sagtens nå at spole noget på under sejlads ellers må man
jo bare sidde 1 drev over, søsyge piller kan også være en god ide ,

Knæk og bræk

god tur

Claus