Egne mp3 filer på hjemmeside...
Fra : TexasFlood

Dato : 31-08-04 21:16

Jeg vil prøve at lægge nogle af mine egne mp3 filer ud på min hjemmeside, så
kammerater kan downloade dem.

Hvordan gør man dette smartest uden at det skal fylde for meget på siden ?

MVH

TF

Fra : tuc

Dato : 04-09-04 06:10

"TexasFlood" <stevie@--nospam--cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> kammerater kan downloade dem.
>
> Hvordan gør man dette smartest uden at det skal fylde for meget på siden ?

MP3er fylder vel det en MP3 skal gøre?

TUC

Fra : TexasFlood

Dato : 06-09-04 22:53

Jo ganske vist, men jeg tænkte mest på at layoutet ikke skulle være noget
fancy som ville fylde på hjemmesiden.
TF

Fra : Gevaldi

Dato : 07-09-04 16:30

TexasFlood skriblede:
> Jo ganske vist, men jeg tænkte mest på at layoutet ikke
> skulle være noget fancy som ville fylde på hjemmesiden.

De vil vel ikke komme til at fylde mere
end de bogstaver der må og skal stå i
de link der henviser til de pågældende
mp3 filer.

Husk at hvis du ikke selv har ophavsretten
til de enkelte musikstykker, så er du ude på
dybt vand.

--
/Gevaldi