vudering af gammelt jagtgevær...
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 31-08-04 20:24

Hej, jeg har arvet min bedstefars jagtgevær. det er en kal. 16 og er
fabrikat Pieper bayard.
Den er meget velholdt og jeg har papirer fra justitsministeriet om
tilladelse af køb af denne .. denne tilladelse er fra 6 nov. 1944 men om
våbnet blev købt nyt ved jeg ikke. kan man på evt. nummer finde ud af hvor
gammel den er ? og hvad vil i skyde på en sådan er værd idag. ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Jonny og Annika

Dato : 01-09-04 10:34

HEJ Lars.

Der er en Piper Bayard, på Lauritz.com, med rustangreb i løb og ustabil ved
åbning. Den er vuderet til 1000 Kr. Men din er jo sjov da der er papirer
med.

Annika og Jonny Holm

Fra : Peder Porse

Dato : 01-09-04 15:26

Pieper Bayard er langt fra noget sjældent våben, og kal. 16 er underligt
nok ikke særligt eftertragtet.

Jeg har set en del udbudt til 12-15oo kr. gennem tiden.

Nu er der lidt historie bag det her gevær, så 1500 max.

Vil du sælge det?
pp

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 01-09-04 20:33

Hejsa, nej er ikke intreseret i at sælge til den pris :)
er budt 3000 kr for det og der sagde jeg også nej.

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Røver_ib

Dato : 01-09-04 15:39

Hvis Peder vil give 1500,- er det helt sikkert mere vær !

/ri