Browser
stl_s 3840
arlet 2470
XP nægter at slette de sidste 3 filer i Te~
Fra : _paul

Dato : 31-08-04 18:56

Efter at have tømt internetcachen som sædvanlig ved at klikke på Slet Filer fik jeg
ideen til at tjekke om det hele nu var væk.
Der er stadig 4MB i Temporary InternetFilesmappen. 3 filer, som ikke er synlige selvom
jeg har aktiveret visning af usynlige filer.

Da jeg har denne mappe i en lille partition for sig prøvede jeg så at reformatere
partitionen. Det måtte jeg ikke fordi de 3 mystiske filer var i brug ??? (IE var lukket
ned)

Altså vigtige ting som jeg som bruger ikke må se.
Skulle det være en virus? Jeg har lyst til at starte PartitionMagic fra DOS og formatere
lortet ud.

Fra : Gevaldi

Dato : 31-08-04 19:42

_paul skriblede:
> [...]
> prøvede jeg så at reformatere partitionen. Det måtte jeg
> ikke fordi de 3 mystiske filer var i brug ??? (IE var

Du havde selvfølgelig heller ikke OE
åben, for den smider jo også filer
i TIF mappen.

> Altså vigtige ting som jeg som bruger ikke må se.
> Skulle det være en virus? Jeg har lyst til at starte
> PartitionMagic fra DOS og formatere lortet ud.

Er det ikke lidt drastisk.

--
/Gevaldi

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 01-09-04 19:11

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Altså vigtige ting som jeg som bruger ikke må se.
> Skulle det være en virus? Jeg har lyst til at starte PartitionMagic fra

Log på som anden bruger med admin. rettigheder og derfra kan du slette hele
mappen.

Mogens