[javascript] IE crasher
Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 31-08-04 15:16

Først vil jeg sige at jeg er nybegynder hvad angår JS.

Jeg har et problem med IE crasher (firefox gør ikke) når jeg forsøger at
skrive nogle værdier til et parent vindue.
I får lige en beskrivelse hvad der skal til får at jeg får fejlen og et
link:
http://8620.dk/sms_extension.html

Tryk på 'Åben adresse bog'
Tryk på et mobilnr. (som ikke bliver overført af en eller anden årsag?)
Hvis du nu skriver noget i text area'et ovenfor går min IE ned.

Nogen ideer?

Mvh Stig

Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 01-09-04 09:11

> [...]
> Tryk på et mobilnr. (som ikke bliver overført af en eller anden
> årsag?) Hvis du nu skriver noget i text area'et ovenfor går min IE

Jeg fundet ud af at hvis jeg kalder funktionen i parent-vinduet der
skriver til listen, istedet for at skrive med en funktion i
child-vinduet til parent-vinduet, så kører det som det skal

/Stig