folder tree søges
Fra : Peter Nørkjær

Dato : 31-08-04 11:28

Hej.
Jeg blev sendt herover fra d.e.i.w.html

Jeg står og skal bruge et "folder tree". Men det skal ikke være et
menu-script.

Det jeg er på jagt efter, er et "folder-tree" som på edbpriser.dk, hvor der
står noget tekst som overskrift.
Når der klikkes kommer der så en uddybende tekst til syne.

Et eksempel:
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=76632

Der er tekst-stykket hvor der står:
+ Produkt
+ Optisk sensor
+ Dimensioner
+ Flashhukommelse
og så videre...

Jeg har ledt efter sådanne "trees" på nettet. Men de har alle været menu'er.
Det skal det ikke være.

Det behøver ikke være 100% identisk med edbpriser's system. Men konceptet
skal være, at der står noget som overskrift, og når der klikkes på det,
kommer der nogle detaljer frem.

Derfor er jeg ved at give op. Men tænkte, at der muligvis er nogle hér der
har en god ide.

Mvh
Peter
mail-snabela-noerkjaer-com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-04 13:59

Prøv at kig i kildekoden på http://ellentoft.1go.dk/skjul2.htm
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-04 14:45

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Prøv at kig i kildekoden på http://ellentoft.1go.dk/skjul2.htm

Hvis du vil have åbnings- og lukningsbilleder på, som der er på
edbpriser, så bliver det et betydeligt mere indviklet kode, der
skal til.
--
Knud

Fra : Peter Nørkjær

Dato : 31-08-04 14:31

> Prøv at kig i kildekoden på http://ellentoft.1go.dk/skjul2.htm

Næsten perfekt. Pånær, at testen helst ikke skal skjules igen, når man
klikker sig videre.
Men ellers mange tak for hjælpen.
/P

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 31-08-04 15:45

On Tue, 31 Aug 2004 15:31:29 +0200, Peter Nørkjær <stop@buggin.me> wrote:

> Næsten perfekt. Pånær, at testen helst ikke skal skjules igen, når man
> klikker sig videre.

Det bliver det ikke just sværere af.
Udskift javascriptet på ovennævnte side med:
function visskjul(id) {
var elm = document.getElementById(id);
elm.style.display = "block";
}

Så vil de ikke blive skjult igen.

--
Ryan Kristensen

Fra : Peter Nørkjær

Dato : 31-08-04 20:38

> Det bliver det ikke just sværere af.
> Udskift javascriptet på ovennævnte side med:
> [...]

Det ligner snart noget.
Kan de så også blive lukket når man klikker på dem igen?

Det var måske lidt uklart før.
Men det jeg "beklagede" mig over var, at nummer 1 blev lukket automatisk når
man klikker på nummer 2

Det må meget gerne være muligt at have begge åbne og kunne åbnes lukkes
efter behov.

Men mange tak for hjælpen!
/P

Fra : Knud Gert Ellentoft