Foldertree søges
Fra : Peter Nørkjær

Dato : 31-08-04 09:42

Hej.
Allerførst håber jeg, at have ramt rigtig gruppe, selv omd et nok er et
java-script jeg er på jagt efter (kunne ikke finde en js-gruppe).

Jeg står og skal bruge et "folder tree". Men det skal ikke være et
menu-script.

Det jeg er på jagt efter, er et "folder-tree" som på edbpriser.dk, hvor der
står noget tekst som overskrift.
Når der klikkes kommer der så en uddybende tekst til syne.

Et eksempel:
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=76632

Der er tekst-stykket hvor der står:
+ Produkt
+ Optisk sensor
+ Dimensioner
+ Flashhukommelse
og så videre...

Jeg har ledt efter sådanne "trees" på nettet. Men de har alle været menu'er.
Det skal det ikke være.

Det behøver ikke være 100% identisk med edbpriser's system. Men konceptet
skal være, at der står noget som overskrift, og når der klikkes på det,
kommer der nogle detaljer frem.

Derfor er jeg ved at give op. Men tænkte, at der muligvis er nogle hér der
har en god ide.

Mvh
Peter
mail-snabela-noerkjaer-com

Fra : jopa

Dato : 31-08-04 10:39

Peter Nørkjær skriblede bla følgende:

http://www.dynamicdrive.com/

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 31-08-04 13:51

Peter Nørkjær wrote:

> Jeg står og skal bruge et "folder tree". Men det skal ikke være
et
> menu-script.

Du kan prøve denne fra Anfy Team. Dog skal du registrere hvis
links'ne skal virke. Til gengæld får du mange sjove effekter med
oven i hatten.

http://www.anfyteam.com/anj/treemenu/treemenu.html

Lars

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-09-04 22:08

Peter Nørkjær <stop@buggin.me> skrev:

> Jeg står og skal bruge et "folder tree". Men det skal ikke
> være et menu-script.

Metoden på http://html-faq.dk/2013.asp kan sagtens tilpasses
til dit formål - og det er lavet med ganske almindelig html.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk