Q: VPN mellem netværk og hus
Fra : DeBoss

Dato : 31-08-04 00:29

Hejsa..
Jeg har lige opdaget en Linksys 10/100 8-Port VPN Router RV082 til salg for
små 500kr (IT butikken).. Jeg ved hvad VPN er, men ikke hvor nemt det er at
sætte op..

Min situation er den at jeg vil købe hus, men samtidig står for internettet
i mit lejligheds komplex med 7 lejligheder.. Dette består, udover normalt
intranet, også af en server/mail, og det vil derfor være en lækker ting hvis
jeg hjemmefra mit nye hus, fortsat kan logge på lokalnettet, og styre hvad
der styres skal...

Hvis jeg køber ovenstående, vi jeg så fra min nye hus med ADSL, kunne værre
koblet op til lokalnetværket, og se dette under "My netvork places" som jeg
gør idag, eller er der forskel..

Hvis jeg bruger internettet, vil det så være en belastning på begge linier,
eller kan den finde ud af at adskille disse..

Er der andre løsninger jeg kan kigge på?

Mvh Dennis

Fra : Peter Jensen

Dato : 31-08-04 18:08

"DeBoss" <Dennis@Flyt_næsehornet_Bitnisse.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
> Jeg har lige opdaget en Linksys 10/100 8-Port VPN Router RV082 til salg
for
> små 500kr (IT butikken)..

Sikker ? Kan kun finde en til 2.882,-
https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?varenr=55777
--
Peter J

Fra : Dennis

Dato : 01-09-04 06:58

> Sikker ? Kan kun finde en til 2.882,-
> https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?varenr=55777
> --

Hmmm..
Endnu et eksempel på fejl-prissætning ;o/

Mvh Dennis

Fra : Dennis

Dato : 01-09-04 06:59
Fra : Peter Jensen

Dato : 01-09-04 07:38

"Dennis" <Dennis@Fjern.Bilinfo.ogDette.dk> skrev i en meddelelse
> Glemte sku lige linket

Ja jeg så den godt den anden dag til en eller anden latterlig
lav pris. Men alt er tilsyneladende rettet nu
--
Peter J

Fra : Dennis

Dato : 01-09-04 10:31

> Ja jeg så den godt den anden dag til en eller anden latterlig
> lav pris. Men alt er tilsyneladende rettet nu

Ja - De svin *GGGGGG*