Har du også været i ALDI og købe BT G2 ???
Fra : KE Kofod

Dato : 30-08-04 23:50

Hej med dig.
Er der andre end mig der har været i ALDI og købe
BLUETREK-G2 bluetooth.
Jeg er en af dem, jeg er faktisk forbavset over den´s
kvalitet, jeg har nu prøvet JABRA 250 NOKIA HDW-2
Men jeg tror lige nu her og nu at jeg har fundet noget der
virker !. Jeg har prøvet de to ovenstående sammen med en NOKIA 6600 telefon
og en SE-P800 uden at få det
til at virke optimal.
Jeg har nu med G2 fået en god lyd kvalitet og en kraftig
LF lyd ( godt når man kører bil ).
Den kan gå i standby mode og den virker s..... alligevel.
Det har de andre to ikke kunnet gøre og så virke samtidig.
Jeg vil godt høre om din mening med G2 hvis du har købt sådan en.
Med venlig hilsen KE.

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-04 06:06

Hvad er prisen?

Kan ikke lige se det på deres hjemmeside.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : KE Kofod

Dato : 31-08-04 07:46

Hej Jeppe.
499.- kr
Hilsen fra KE.

Fra : ozzie

Dato : 03-09-04 09:29

KE Kofod skrev:

> [...]
> Det har de andre to ikke kunnet gøre og så virke samtidig.
> Jeg vil godt høre om din mening med G2 hvis du har købt sådan en.

Hej Knud Erik.
Ja jeg har også været i Aldi for at købe en sådan.
Jeg må lige sige at jeg aldrig har haft en sådan "fidus" før.
Men det virker jo rigtig dejligt og stabilt her på min T630.
Den er let at sætte op og let at koble til og fra.
God lydkvalitet - dog synes jeg ikke at bøjlen passer 100% på min øre,
men det er vel tilvænning.
hilsen ozzie
--
husk: fjern "spam" i min mailadresse