Loppemiddel på killinger
Fra : Jochke

Dato : 30-08-04 20:28

Vi har det der hedder Frontline. Må jeg bruge det til en 3 uger gammel
killing? Tænker på at moren jo vasker killingen meget og om hun så har
godt af at indtage det.

Både mor og kiling trænger virkelig til en omgang.

--
Venlig hilsen
Jochke

Fra : Katrine & Bo

Dato : 30-08-04 21:26

"Jochke" <jochke7@jochke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Venlig hilsen
> Jochke
> (Fjern primtallet i adressen hvis du vil sende mig en e-mail.)

Så vidt jeg lige husker, så står der på pakken at det ikke må bruges til
killinger under 10 uger.
Katrine

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-04 22:22

"Katrine & Bo" <spedtsberg@c.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg lige husker, så står der på pakken at det ikke må bruges til
> killinger under 10 uger.

Må ikke anvendes til killinger under 8 uger. Har lige tjekket på pakken.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : karsten klaaby

Dato : 31-08-04 05:49

> Må ikke anvendes til killinger under 8 uger. Har lige tjekket på pakken.

Nej men der kan bruges frontline på sprayflaske (kan også købes i matas og
lign.), den kan bruges til helt små killinger også.

MVH Pia