Hvordan gøres en celle i en tabel til et l~
Fra : Jakob Munck

Dato : 30-08-04 19:24

Jeg er ved at lave en fanebladsmenu og hver af fanerne er en celle i en
tabel. Men hvordan er det nu man gør, når man vil lave en hel celle til et
link, altså sådan at man kan klikke overalt inden for cellens rammer, og få
aktiveret et link?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-08-04 20:02

Jakob Munck wrote:
> [...]
> celle til et link, altså sådan at man kan klikke overalt inden for
> cellens rammer, og få aktiveret et link?

eller -billede</a></td>

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-08-04 20:03

Erik Ginnerskov skrev:

>eller -billede</a></td>

Der bør sættes en width på,
<a style="display:block; width: 100%" href="foo.htm">
--
Knud

Fra : Peter Loumann

Dato : 30-08-04 20:10

Knud Gert Ellentoft skrev:

><a style="display:block; width: 100%" href="foo.htm">

Skal det semikolon være der?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-08-04 20:18

Peter Loumann wrote:

> Skal det semikolon være der?

Hvis du mener efter 'width:100%', så er det overflødigt efter sidste
definition. Men det er da ikke nogen dum ide altid at sætte semiklon efter
alle definitioner. Det mindsker risikoen for en dag at glemme det et vitalt
sted.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 30-08-04 20:23

Erik Ginnerskov skrev:

>Hvis du mener efter 'width:100%' [...]

Jeg mente det efter block, men det var en tanke- eller
opmærksdomhedstorsk. Det skal det, ja. Undskyld!

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-08-04 20:41

Ja.