Erfaringer med surfcasting
Fra : Johnny A.

Dato : 28-08-04 23:34

Hej Gruppe,

Nogen, der har erfaringer med surfcasting og kan fortælle lidt om, hvad de
har opnået med de større kastelængder, altså er der f.eks. fanget flere
eller større fisk, eller har det været muligt at fange fisk, som ikke
umiddelbart kunne fanges med almindelige stænger etc?

Johnny A.

Fra : Posten

Dato : 30-08-04 22:17

www.surfcastingklub.dk har en del information.

Fra : Johnny A.

Dato : 01-09-04 18:43

Hej Posten,

Tak for dit link.

Jeg fik at vide i en grejbutik, at nu var surfcasting for alvor ved at slå
igennem her i Danmark, men der er åbenbart ikke så mange her i gruppen, der
dyrker det?

Johnny A.

Fra : Posten

Dato : 01-09-04 19:56

Hej Johnny

Jeg tror egentlig der er flere som sysler med det for sig selv, end vi ved
om i klubben. Og vi er selvfølgelig interesseret i at vide, hvad der
foregår. Flere lidelsesfæller er altid godt.

Alle er velkomne til at benytte vores forum. Et spørgsmål her når ud til
mange med god erfaring på området.

mvh
Anders