Ingen opladning på Mixit i dag?
Fra : ozzie

Dato : 30-08-04 16:45

Hej.
Tilsyneladende ser det ud til at man ikke kan indbetale på TDC's
mixit-side i dag?
Jeg har ikke kunnet fra i formiddags og indtil nu.
Eller er det bare mig?
hilsen ozzie
--
husk: fjern "spam" i min mailadresse
http://www.oz1eee.dk

Fra : gynther

Dato : 30-08-04 19:54

det virkede heller ikke i går aftes den 29-08

gynther

Fra : Peter Knutsen

Dato : 03-09-04 08:07

gynther wrote:
> det virkede heller ikke i går aftes den 29-08

Jeg forsøgte at oplade den 1. september, og igen i dag (3.
september). Ingen af gangene har det virket!

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Tanja Christensen

Dato : 03-09-04 08:59

Peter Knutsen skrev:

>Jeg forsøgte at oplade den 1. september, og igen i dag (3.
>september). Ingen af gangene har det virket!

Det virkede igår d. 2. september.

--
Tanja
CHICKENS: The only animals you eat before they are born

Fra : ozzie

Dato : 03-09-04 09:25

Tanja Christensen skrev:

> Det virkede igår d. 2. september.

ja, det er også ok igen her, men det er lidt for dårligt, at der
skulle gå flere dage, inden de fik deres system op at køre.
Jeg lagde mærke til deres tekst hvor der stod, at systemet var
"kortvarigt" nede for opdatering.
Jeg mener at "kortvarigt" er nogle få timer og ikke flere dage.
hilsen ozzie
--
http://www.oz1eee.dk/wap