Grejbiks i Vejle ?
Fra : Soren Pedersen

Dato : 30-08-04 14:51

Hej
Jeg skal have købt lidt ind til en tur på Det Gule Rev, og det er nemmest
for mig at gøre det i Vejle, hvor jeg så til gengæld ikke er kendt.
Er der en god grejbiks i Vejle ? - Gerne med fornuftige priser. Jeg leder
efter noget i stil med Grejkælderen i Viborg......

Mvh
Søren - Der glæder sig som et lille barn til på fredag ))))))

Fra : Kim Matthiesen

Dato : 31-08-04 07:19

Hej Søren

Der er to muligheder - enten MacNab på Nørrebrogade eller Østjysk
Våbenhandel i Hedensted
(ca. 10 km. ud af Horsensvej). Den sidste er den med størst udvalg.

V H Kim

Fra : Jimmy

Dato : 26-09-04 13:02

"Kim Matthiesen" <kimm@tu92.ccta.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Søren
>
> Der er to muligheder - enten MacNab på Nørrebrogade eller Østjysk
> Våbenhandel i Hedensted
> (ca. 10 km. ud af Horsensvej). Den sidste er den med størst udvalg.

Pas på med Østjysk Våbenhandel på Constantiavej...
Han er dyr som bare fanden.

/J.