Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Forbyttede trafoer: BeoCom4 og BeoTalk 110~
Fra : Hans Paulin

Dato : 29-08-04 20:53

Som overskriften siger ved jeg ikke længere hvilken trafo der skal til
hvilket apparat efter at have flyttet begge (
BeoCom4 og BeoTalk 1100); og instruktionsbøgerne siger ikke noget:

Er der nogen hér der ved hvilken én der skal ha 7,5V og 0,5A og hvilken én
der skal ha 9V og 0,3A?
Hans

Fra : Johnny

Dato : 30-08-04 00:05

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> BeoCom4 og BeoTalk 1100); og instruktionsbøgerne siger ikke noget:
>

> Er der nogen hér der ved hvilken én der skal ha 7,5V og 0,5A og hvilken én

BeoCom4 skal have 7,5V-0,5A. Så må den anden være til BeoTalk 1100

Johnny

Fra : Hans Paulin

Dato : 30-08-04 07:07

Johnny skrev:

> BeoCom4 skal have 7,5V-0,5A. Så må den anden være til BeoTalk 1100

!000 tak!

....så tør jeg godt sætte de 9V til...
Hans

Fra : Nielsen

Dato : 30-08-04 06:45

Hej Hans

Det er korrekt at BeoCom 4 skal have 7.5V og BeoTalk 1100 9V.
Men står det ikke under teknisk information i vejledningen?

/Nielsen

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-08-04 07:08

Nielsen skrev:

> Hej Hans
>
> Det er korrekt at BeoCom 4 skal have 7.5V og BeoTalk 1100 9V.
> Men står det ikke under teknisk information i vejledningen?

Dér står at de skal ha - surprice! - 230V
Hans