Access point som klient til trådløs router~
Fra : K. P. V.

Dato : 29-08-04 18:40

Jeg har et netværk der består af en trådløs router og en række
maskiner med trådløse netkort.

Jeg har så nogle maskiner jeg gerne vil have sluttet til netværket.
Disse maskiner er tilsluttet en router med kabler.

Så er det jeg gerne ville kunne bruge et access point tilsluttet
routeren (med kabel) i stedet for flere trådløse netkort. Gennem dette
access point skal maskinerne der er forbundet med kabler så tilslutte
til den trådløse router.

Er det muligt?

Fra : Anders Pedersen

Dato : 30-08-04 13:04

On Sun, 29 Aug 2004 19:40:23 +0200, K. P. V. wrote:

> [...]
> routeren (med kabel) i stedet for flere trådløse netkort. Gennem dette
> access point skal maskinerne der er forbundet med kabler så tilslutte

Det muligt i den rigtige gruppe
dk.edb.netvaerk.traadloest

--
Med venlig Hilsen