Et andet dansk cadforum
Fra : Lars Jensen

Dato : 10-05-01 07:48

Hej

www.cadforum.dk har jeg fundet et meget flot forum om CAD

mvh

Lars

Fra : Peter Andersen

Dato : 10-05-01 18:02

> Hej
>
> På www.cadforum.dk har jeg fundet et meget flot forum om CAD
>
> mvh
>
> Lars

Dit navn er Lars Jensen, pudsigt nok er 5 ud af totalt 8 indlæg cadforums Inventor debat område
skrevet en Lars Jensen. Er det dig??
Jeg kunne yderligere se at Mechanical Desktop området har oparbejdet hele 5 indlæg siden juni
2000.

Generelt er den statistik da noget til grin, specielt når debatpanelet er styret af en
forhandler og dennes medarbejdere skriver indlæggene.
Spørgsmålet er om medarbejderne så også har forfattet spørgsmålene under pseudonym

Nå men ting skal vel starte på en eller anden måde

Første indlæg
-snip-
Velkommen til Autodesk Inventor forum på CADForum!
Jeg håber at i får gavn og glæde af vores nye forum.

CADConcept!
Lars Jensen
-snip-

Fra : L & J Jellinghof

Dato : 13-05-01 21:33

Og hvad er der galt med dette ???????????

JJelling

Fra : P.C.

Dato : 14-05-01 08:34

Hi.

L & J Jellinghof skrev i meddelelsen <3AFEEF95.92F2D665@post8.tele.dk>...
>Og hvad er der galt med dette ???????????
>
>JJelling

Jeg læser jævnligt i den danske CAD gruppe ,som jeg mere eller mindre har fuldt
fra starten ; dengang der var forskel på CAD og grafik ;))
- dette var den danske CAD brances første kamp på usenet (ironi ).

Men personligt finder jeg gruppen en lille smule kedelig og jeg synes ikke at
den tager fat i at hjælpe de mange unge der via tekniske skoler eller andre
uddannelser må have et vist kendskab til CAD/CAM.
Det er selvfølgelig ikke firmaernes opgave at gøre andet end at sælge deres
applikasioner ,men netop fordi gruppen er så produkt orienteret så vil mange af
de interne diskusioner nok "gå hen over hovedet" på mange af dem som man ser
frekventere de internasionale lister. ------- Jo jeg er også træt af diskusioner
om en applikasions præstasioner ,helt ude i hjørnerne af det mulige fordi når
diskusionen foregår her ,vil de helt elementære spørgsmål nok blive glemt af de
der diskuterer.
Nå men nu er denne gruppe jo også et "vindue" der viser hvad der foregår på CAD
området her i Dk. og hvis der ikke er andre der vil vise noget spændende
, -------- så vil jeg vise endnu et resultat af en byggemetode jeg har udviklet
og som tilbyder nogle fantastiske muligheder som _ikke_ blot er de gamle metoder
omskrevet til et computerprogram .
For hvor meget af det vi anser for ny teknologi er egentlig blot tekniker der
blev brugt _før_ computeren overhovedet blev opfundet ,som nu kan håndteres
nemmere med et tastatur og en digitizer ?
Og hvor meget ny teknologi er udviklet alene med de nye muligheder som
computeren pludselig tilbød.
Her er min "nye Legoklods" brugt til en bygning som jeg med vilje har tegnet så
simpelt som overhovedet muligt ,den er hul som i kan se ,og jeg har tegnet en
enkelt "skillevæg" med i strukturen . men der er hverken sat døre eller vinduer
i hvilket ellers er meget nemt , ------- jeg kunne såmænd have indbygget
etageadskillelser og meget andet , men det er ikke rigtigt mit "job".
Kig på :

http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/kassehus-3-2.gif

http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/kassehus-3-6.gif

http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/kassehus%20bund.gif

http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/kassehus-3-3.gif

http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/kassehus-3-s.gif

"Huset" kunne såmænd gøres langt mere simpelt og med brug af langt færre
materialer ,men det kan jo også være alt andet end et hus ,og materialet kunne
være alt andet end 9mm. krydsfiner ;))

Have a nice day.

Per Corell.

Fra : Peter Andersen

Dato : 14-05-01 22:39

> Og hvad er der galt med dette ???????????
>
> JJelling

At det et eller andet sted virker uærligt at han ikke står frem og nævner at han kommer fra det
pågældende firma hvis forum han reklamerer for. Hvad syntes du selv når du tænker nærmere over
det??