Fejlmeddelse
Fra : bbb@hotmail.com

Dato : 29-08-04 16:40

Jeg bruger fp2002.

Når jeg forsøger at gemme får jeg følgende fejlmeddelse:

serverfejl: write error on file:",index.html.temp"

hvad betyder det ??

(måske er spørgsmålet i en forkert gruppe)

Bjarne

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-09-04 15:09

wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> serverfejl: write error on file:",index.html.temp"
>
> hvad betyder det ??
>
> (måske er spørgsmålet i en forkert gruppe)

Hej Bjarne

Hvorfor vil du gemme din side som index.html.temp, prøv at gemme
den som index.html, du skal ikke bruge "temp"

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne