Hvepse i Knuthenborg safaripark!!!
Fra : KD

Dato : 29-08-04 11:16

Her en lille advarsel....!!!

Lørdag 29/8 var jeg og familien i knuthenborg...

overalt ved diverse bænke, spise steder, og specielt skarldespande var der
massevis af hvepse. Ved spise stedet i småland var der så mange hvepse at
det ikke var muligt at sætte sig ned og spise sin mad...

Bordene, stole, og bænke, bliver ikke gjort ordenligt rent, så det er en
rent paradis for hvepse. Vi var 7 mennesker, og 3 af os blev stukket i denne
resturant, inden for 30 min.

Ved legepladsen i småland var der ligeledes utroligt mange hvepse. Ned
faldne frugter fra diverse trææer bliver ikke fjernet, og tiltrækker
massevis af de sataner.

Mens vi sad og så vores børn lege på legepladesen, lagde jeg mærke til ca.
20 børn der blev stukket inden for de 30 min. vi sad ved legepladsen.

Jeg vil menr at det burde være til at gøre noget for at neddæmpe disse
sværme af hvepse....

Vi skal ihvertfald ikke i knuthenborg på denne tid af året mere..

Fra : Peter

Dato : 07-09-04 21:44

"KD" <kim@kdgartner.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Mens vi sad og så vores børn lege på legepladesen, lagde jeg mærke til ca.
> 20 børn der blev stukket inden for de 30 min. vi sad ved legepladsen.

Tror du ikke du overdriver lidt.
Det vil jo svare til at et barn blev stukket for 1:30 min, hvilket virker
temmelig usandsynligt.

Peter

Fra : Carsten Holck

Dato : 09-09-04 14:32

KD wrote:
> [...]
> sværme af hvepse....
>
> Vi skal ihvertfald ikke i knuthenborg på denne tid af året mere..

Tjae - velkommen i virkeligheden

--
/carsten

Fra : Peter