Mobilos til rep. hvor lang tid skal man fi~
Fra : Janner

Dato : 29-08-04 09:44

Indleverede min E700 for 14 dage siden når vi skriver mandag, hvor lang tid
er det rimeligt at man bør vente inden man virkeligt kan klage sin nød ? Jeg
er sgu ved være godt træt af vente længere

Hygge

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 11:10

> [...]
Jeg
> er sgu ved være godt træt af vente længere

14 dage vil jeg mene er max - ellers må butikken stille en midlertidig
telefon til rådighed.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 29-08-04 12:44

Min mor havde en Nokia 2100 som skulle til rep 3 gange i træk før hun fik en
ny. Alle gangene var ventetiden fra 3 uger til 5 uger. Det tager så lang tid
som fabrikken/værkstedet skal bruge.

Men du kan nok låne en tlf i mellemtiden.

/Thomas

Fra : 9000 Aalborg

Dato : 29-08-04 17:18

"thomas schreiber (8200)" <NOSPAMg4@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men du kan nok låne en tlf i mellemtiden.
>
> /Thomas
>

> "Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> wrote in message

Nu ved jeg ikke lige, hvor du har indleveret din tlf, men hvis det er
telecare reparerer de ikke samsung tlf, men de bliver sendt ind og der vil
typisk gå ca. 3 uger (afhængig af hvad der er galt med den)
Med hensyn til ombytning sker der kun (der hvor jeg arbejder i hvert fald)
når den har været til rep. 4 gange, men det undrer mig, hvis ikke du har
fået stillet en lånetlf til rådighed