Min lille ny misling
Fra : dpl

Dato : 29-08-04 09:35

**Killingeadvarsel, Kate; gå straks videre til næste besked...**

Jo altså, nu mangler vi jo ikke katte, men nogen gange får man et tilbud
man ikke kan afslå... Vores lille neva masquerade Natalya skal flytte
til Tyskland om 6 uger, og "prisen" for hende blev en skøn lille
killing, som netop i går er flyttet ind hos os.

Min kæreste synes det er lidt underligt, han troede nemlig at man
byttede killinger for penge, ikke andre katte? Han føler sig vist lidt
snydt *grin*.

Men snydt er vi nu ikke blevet. Jeg har nemlig fået en datter af en
tjekkisk hunkat som jeg længe har været forelsket i, en skøn blå-sølv
tortie killing, der hedder Rajana.
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/jana2.jpg

Hun har sovet i arm med Viktor i nat, og Raisa har såmænd modtaget hende
med ophøjet ro. Så det er gået helt glat. Nu skal hun bare lige møde
huskattene, men mon ikke det også går fredeligt, det plejer det jo.

Jeg skal nok få taget nogle flere billeder han af vejen,og så kan I jo
passende forberede Jer på grumme billeder af små blå- og rød-sølv
killinger til næste år...hæ hæ hæ...

Hilsen Dorthe

Fra : Kate

Dato : 29-08-04 10:41

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> **Killingeadvarsel, Kate; gå straks videre til næste besked...**

Jeg kan åbenbart ikke læse

> [...]
> skal flytte til Tyskland om 6 uger, og "prisen" for hende blev en
> skøn lille killing, som netop i går er flyttet ind hos os.

Hun er da godt nok nuttet, men Raisa slår jo dem alle i skønhed
Hende er jeg godt nok forgabt i

> Min kæreste synes det er lidt underligt, han troede nemlig at man
> byttede killinger for penge, ikke andre katte? Han føler sig vist
> lidt snydt *grin*.

Ja, sådan troede jeg også de fungerede *fnis*

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lene Vang

Dato : 29-08-04 15:41

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men snydt er vi nu ikke blevet. Jeg har nemlig fået en datter af en
> tjekkisk hunkat som jeg længe har været forelsket i, en skøn blå-sølv

Åhhh guud hvor er hun bare SKØØØØØØØN

Tillykke med hende

Hilsen Lene Vang

---

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 29-08-04 20:28

......<klip>
>Jeg har nemlig fået en datter af en
> tjekkisk hunkat som jeg længe har været forelsket i, en skøn blå-sølv
> [...]

Dorte altså!!! det er jo umenneskeligt :o

*suk* sikke da en bedårende smuk-sak *smil*

Tillykke med "datteren" :)

Hilsen Miver og Mulles mor Heidi
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/