Hornfiskeflue
Fra : Hejdemann Nielsen

Dato : 10-05-01 06:50

Hej,

Prøv denne favoritflue til hornfiskene...den er magisk

Krog: streamer størrelse 10-12
Krog: flad lurex sølvtinsel overtrukket med pearl tinsel
Vinge: først hvid SLF hanks, midten rød SLF hanks og øverst grøn SLF hanks.

Det var blot min favorit flue til hornfiskene

Knæk & Bræk

Hejdemann Nielsen

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 11-05-01 12:27

"Hejdemann Nielsen" <info@shannon-fly-dressing.dk> wrote in message
> [...]
hanks.

> Det var blot min favorit flue til hornfiskene

Nu har dén bare at virke! ;) En fiskekammerat og jeg var på Nordfyn v.
Enebærodde i går - hornfisk var der mange af (også havørreder), men selv om
jeg serverede en del fluer for fiskene var de helt og aldeles ligeglade!
Kammeraten, som fiskede med blink og ophænger, krogede den ene hornfisk
efter den anden klods op af mig. Det var vist bare ikke min dag med
fluestangen...

Mvh.

--
Martin N. Rasmussen