Underligt problem med Terratech TV tuner /~
Fra : Mogens

Dato : 10-05-01 06:25

Hej

Jeg har fået et underligt problem med mit Terratech TVvalue kort.
Det installerer fint nok, men billedet er underligt. I et meget lille
vindue er billedet godt nok, men gør jeg det større, begynder
billedet i TV vinduet opdateres vildt langsomt og nærmest i
spredte pletter og det bliver værre, jo større jeg trækker vinduet.
I fuldskærm er det umuligt at se hvad der foregår.

Problem opstod efter at jeg udskiftede bundkort og grafikkort,
men præcis hvor problemet ligger aner jeg desværre ikke.

Mit system er :

Epox 6VBA bundkort
Celeron 533MHz i slot1 adapter
192 MB RAM
Asus 7100 Pure. ( m. originale drivere )
Terratech TVvalue
IBM 10 GB HD
SB Live
netkort

OS: Win98 og DirecX 8

Der var ingen problemer da jeg havde et gammelt
Asus P2L97 bundkort og Asus V3400 grafikkort.

Er der nogen forslag til hvad problemet kan være ?

På forhånd tak

Mvh Mogens