yanmar
Fra : pocasaab

Dato : 28-08-04 21:14

Er der nogle som kan forklare følgende problem med yanmar 12 yse
diesel:
jeg skal på min bådmotor fylde smøreolie til OVER max for af olie
trykket ikke forsvinder, jeg har skiftet oliepumpen ( trykket er 5 bar
ved kold, og ca 1-2 bar ved varm motor ).Når jeg har sejlet et stykke
tid, er noget af motorolien forsvundet over i gearet !.
Jeg har efterset underkomprotions ventilen denne er ok.
Jeg tror ikke at det er lejet på akslen ind til gearet der er utæt,
det ligger ca 10 cm over oliesumpen.

Fra : BJ

Dato : 28-08-04 23:03

"pocasaab" <jorgenmortensen1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har efterset underkomprotions ventilen denne er ok.
> Jeg tror ikke at det er lejet på akslen ind til gearet der er utæt,

Hejsa.

Prøv at stille dit spørgsmål i dk.fritid.sejlads

Der skulle være en chance for et svar.

Bjørn Jørvad